“Super dejlig oplevelse”
Anmeldelse af Restauracja Starka

Restauracja Starka
nr. 8 af 1.822 Restauranter i Krakow
Køkkener: Polsk
Velegnet til: Romantisk, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Aftensmad, Frokost, Levering, Reservationer
Kvarter: Kazimierz
Anmeldt for 27. marts 2018

Husk bestil bord - det er næsten umuligt bare at droppe ind!
Maden er veltillavet og stemningen hyggelig. Servicen er god og man bemærker ikke der er fuldt hus og travlt. Der er dejlige cocktails med vodka at slutte aftenen af på. Jeg kan anbefale polish expresso.

Tak, Laila M

Anmeldt for 10. februar 2018 fra mobile enheder

En dejlig detaljeret restaurant med rolige og hyggelige omgivelser. Live musik og service gjorde oplevelsen helt i top. Deres mad og hjemmelavede vodkashots kan varmt anbefales.

Tak, KatrineOertel
Anmeldt for 5. februar 2018 fra mobile enheder

Hyggeligt sted med Polsk mad, store portioner og dejlig mad. Husk at bestille bord, også om hverdagen, der er altid fuldt hus.

Tak, Prebenthorndahl
Anmeldt for 17. oktober 2017 fra mobile enheder

Hvilken oplevelse! Tjener, mad, service, alt var helt fantastisk. Vi havde bestilt i forvejen, da det ellers er umuligt at få bord på denne restaurant. Vi bestilte 2forretter og 2 hovedretter. Det var veltillavet og lam og bøf var stegt perfekt. Vi fik en virkelig god vin fra Puglia. Dertil vand, 6 vodka aperitif og kaffe. Pris 360 zloty eller 630 kr. En virkelig god pris, kvaliteten taget i betragtning.

Vil klart anbefale denne lille restaurant, hvor indretningen er en oplevelse i sig selv.

Tip: Husk at bestille bord!

1  Tak, Kenneth K
Anmeldt for 9. oktober 2017 fra mobile enheder

Ser ikke ud af noget. Men hyggeligt og dejlig mad til gode priser.
Vi var der til frokost og gik lige ind fra gaden.

Tak, Michael F

Rejsende, der kiggede på Restauracja Starka, kiggede også på

Krakow, Lesser Poland Province

Har du været i Restauracja Starka? Fortæl om dine oplevelser!