“Super god mad”

Køkkener: Polsk
Velegnet til: Forretningsmøder, Store grupper
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 22. september 2020 fra mobile enheder

Var på denne restaurant med min kæreste, og må sige at maden er god.
Vi fik det på billedet og man blev mæt som i MÆT
eneste minus var at de ikke havde Tartar som der ellers stod på menu kortet. Men til gengæld fik vi så en anden forret kvit og frit
Super oplevelse

Dato for besøg: september 2020
Tak, 650hasseh

Anmeldt 1. februar 2020 fra mobile enheder

Vi besøger altid denne dejlige restaurant når vi er på welness tur i Szczecin. Altid fremragende mad og rigtig god betjening.
Denne 4.gang blev vi betjent af Kasiq

Dato for besøg: februar 2020
Tak, Flemming P
Anmeldt 18. november 2019 fra mobile enheder

Godt sted der varmt kan anbefales til madelskere. Deres tatar er i verdensklasse. Og som dasker er priserne meget favorable, vi var 6 gutter afsted med fuld gas med champagne, vin og drinks og fantastisk mad og vi kom af med ca.1400 zloty

Dato for besøg: november 2019
Tak, 856casperm
Anmeldt 27. oktober 2019 fra mobile enheder

Vi besøgte denne restaurant lørdag aften og det var turen bedste spisested , utrolig lækker veltilberedt mad og fin service . Vi kommer helt sikkert igen når vi er i stettin igen

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, kimcM4551IU
Anmeldt 20. juli 2019 fra mobile enheder

Ved et rent tilfælde besøgte vi denne restaurant lørdag aften, og vi blev absolut ikke skuffede. Virkelig lækker mad. Store portioner. Sød betjening. Lækre drinks og gode priser. Det er ikke sidste gang vi kigger forbi.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, 132hannea

Rejsende, der kiggede på Spizarnia Szczecinska, kiggede også på

Stettin, Western Pomerania Province

Har du været i Spizarnia Szczecinska? Fortæl om dine oplevelser!