“Denne restaurant er fortsat en af mine ynglings.”
Anmeldelse af Karczma Pod Kogutem

Karczma Pod Kogutem
Få mad leveret
nr. 18 af 447 Restauranter i Stettin
Køkkener: Polsk
Velegnet til: Forretningsmøder
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 7. august 2021

Hyggelig polsk/europæisk restaurant med udendørsservering. De har mange lækre retter på menukortet men min foretrukne er og bliver kartoffelpandekage med gullasch.

1  Tak, rothe2014

Anmeldt 14. juli 2020 fra mobile enheder

Grillet gedeost med tranebær, pierogi med forskelligt fyld og gullasch suppe.
Som altid god service og utrolig velsmagende mad

Tak, Flemming68
Anmeldt 11. februar 2020

Polsk mad- rigeligt af det ligesom på en grækers restaurant- god akustik- hyggeligt- kvik tjener- god salat

Dato for besøg: februar 2020
Tak, 426lotted
Anmeldt 6. februar 2020

Har været der flere gange, denne gang kun os to, og det var rigtigt hyggeligt, stedet i byen hvis man vil opleve en rigtig polsk restaurant. stort udvalg i a la carte retter.og god atmosfære-

Tak, danakolding
Anmeldt 23. december 2019 fra mobile enheder

Vi bestilte gullasch suppe og svineskank med kartofler og kål. Som altid godt lavet og hurtigt serveret, med et smil på læben af venlig betjening.
Fremme uden beregning står brød, smaleck (polsk fedt med grever) og syltede agurker.

Dato for besøg: december 2019
1  Tak, Flemming68

Rejsende, der kiggede på Karczma Pod Kogutem, kiggede også på

Stettin, Western Pomerania Province

Har du været i Karczma Pod Kogutem? Fortæl om dine oplevelser!