“God med kedelig pizza”

La Famiglia Pizza
nr. 76 af 875 Restauranter i Gdansk
Køkkener: Italiensk, Pizza
Anmeldt 27. januar 2020

La Famiglia Pizza laver gode, men meget gennemsnitlige pizzaer. Atmosfæren i restauranten er dog rigtig hyggelig.

Tak, Nikolajstorgaard

Anmeldt 1. oktober 2019

En rigtig dejlig pizza og man kan få en hvor man kan vælge 2 slags fyld, så hvis dig og din bedre halvdel vil dele en pizza er det her stedet, du kan få et glas vin til 8 zloty

Dato for besøg: september 2019
Tak, Kent N
Anmeldt 19. juli 2019 fra mobile enheder

Fantastiske tynde pizzaer, super lækre. God betjening, hyggelig atmosfære på en hyggelig sidegade.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, kristians360
Anmeldt 16. juli 2019 fra mobile enheder

Vanvittig god pizza!! Mad, betjening, pris, beliggenhed og atmosfære var i topklasse! Kan helt klart anbefales!

Dato for besøg: juli 2019
Tak, KristianK1993
Anmeldt 20. januar 2019 fra mobile enheder

Vi var der to gange på vores tur i sommeren 2018. Pizzaerne var gode, der var hyggeligt udenfor og det ligger centralt i old town uden dog at være i de værste turistgader

Dato for besøg: juli 2018
Tak, rlynggaard

Rejsende, der kiggede på La Famiglia Pizza, kiggede også på

Gdansk, Pomerania Province

Har du været i La Famiglia Pizza? Fortæl om dine oplevelser!