“Hyggeligt, intim oplevelse”
Anmeldelse af Wine O'Clock Shop Prague

Wine O'Clock Shop Prague
nr. 3 af 6.218 Restauranter i Prag
Kvarter: Staré Město (den gamle bydel)
Kvarter: Staré Město (den gamle bydel)
Anmeldt 30. januar 2020 fra mobile enheder

Hyggeligt, intimt sted med rigtig god mad, fremragende italienske vine og rigtig god service. Bruschettaen er suveræn.

Tak, mlthml

Anmeldt 24. januar 2020

Der er ikke så meget at sige and at det var en super oplevelse at besøge Wine o'Clock. Dedikationen lyser ud af personalet. Lækre italienske vine og dejlige italienske retter serveret med små historier og med god tid tid at nyde. Kan ikke anbefales nok,
Husk at bestille bord i god tid!!!

Tak, DoktorT-DK
Anmeldt 15. november 2019

Vi var to par som var på besøg en lørdag i November.

Der er kun plads til ca. 14 gæster. Halvdelen af gæsterne kan sidde ved "køkkenbordet" og de resterende sidder ved tomandsborde.

Vi bad manden om at lave et mix til os og vi fik bl.a. en lækker Mozzarella med tomater, bagt gedeost med salat og hindbær vinaigrette, kødboller i tomatsauce og nogle andre ting. Det hele var SÅ lækkert og jeg ville ønske at jeg kunne havde smagt hele menukortet.

Om du købte et glas vin eller en hel flaske, så var det stort set samme pris. Så man kan sagtens blot købe glas, så man kan smage noget forskelligt.

Hvis jeg nogensinde kommert til Prag igen, så skal jeg herind.
Det eneste der kunne være lidt bedre, var udvalget af vin. De var udemærket dem han havde, men der kunne godt have været lidt større udvalg.

HUSK at book bord i god tid! det er en vældig populær restaurant og der er som sagt ikke mange pladser.

Dato for besøg: november 2019
Tak, Ckk6094
Anmeldt 9. oktober 2019 fra mobile enheder

Hvilken positiv oplevelse. Noget vi aldrig glemmer.
Der er plads til 14 gæster, så bestil bord i god tid før dit besøg.

Du får små veltilberedte retter og dertil spændende italiensk vin.

Hel uformel aften med uhøjtidelig stemning.

Prøv det - prøv Wine oclock

Dato for besøg: august 2019
Tak, 862hans_
Anmeldt 25. september 2019 fra mobile enheder

Hold da op for en oplevelse, tunge, øjne og næsen var virkelig på arbejde tusind tak for en super oplevelse

Dato for besøg: september 2019
Tak, bod820

Rejsende, der kiggede på Wine O'Clock Shop Prague, kiggede også på

Har du været i Wine O'Clock Shop Prague? Fortæl om dine oplevelser!