“Fantastisk sted.”
Anmeldelse af Cafe Louvre

Cafe Louvre
nr. 26 af 181 Dessert i Prag
Køkkener: Fransk
Velegnet til: Romantisk, Lokalt køkken, Særlige lejligheder, Familier med børn, Forretningsmøder
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Aftensmad, Frokost, Reservationer
Kvarter: Nové Město
Anmeldt 28. marts 2018

En fantastisk stemning med et historisk vingesus. Meget smukke lokaler. Vi var 4, der spiste aftensmad her - to kødelskere og 2 vegetarer, og vi fik alle super god mad. Og så er det virkelig rimeligt prismæssigt. Vær opmærksom på, at man ikke kan bestille bord på dagen. Vi var heldige at få plads alligevel.
Kan klart anbefales.

Tak, charlottejaeger30

Anmeldt 21. oktober 2016 fra mobile enheder

Cafe Louvre er perfekt tilbage og kaffe. Vi spiste en let frokost, som var middelmådig. Heldigvis bestilte vi bagefter kage, varm chokolade og kaffe - som var til perfektion.

Tak, Jacob A
Anmeldt 19. oktober 2016 fra mobile enheder

Flotte lokaler og stort udvalg af morgenmad. Hyggelig stemning og meget rimelige priser. Super venlig betjening.

Tak, Jan W
Anmeldt 10. maj 2016

Dejligt sted, god morgenmad og fint udvalg på menu kortet. Der var rigtig høflig betjening. Hyggelig atmosfære i den gamle cafe.

Tak, Noervang30
Anmeldt 14. oktober 2015

Cafeen har en lang historie, hvor Kafka og andre kunstnere har kommet. Maden er rigtig god - prøv kagerne til dessert - MUMS.

Tak, Morten R

Rejsende, der kiggede på Cafe Louvre, kiggede også på

Har du været i Cafe Louvre? Fortæl om dine oplevelser!