“Perfekt til kage ”
Anmeldelse af Cafe Louvre

Cafe Louvre
nr. 28 af 181 Dessert i Prag
Køkkener: Fransk
Velegnet til: Familier med børn, Forretningsmøder, Romantisk, Lokalt køkken, Særlige lejligheder
Spisemuligheder: Aftensmad, Frokost, Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Nové Město
Anmeldt 21. oktober 2016 fra mobile enheder

Cafe Louvre er perfekt tilbage og kaffe. Vi spiste en let frokost, som var middelmådig. Heldigvis bestilte vi bagefter kage, varm chokolade og kaffe - som var til perfektion.

Tak, Jacob A

Anmeldt 19. oktober 2016 fra mobile enheder

Flotte lokaler og stort udvalg af morgenmad. Hyggelig stemning og meget rimelige priser. Super venlig betjening.

Tak, Jan W
Anmeldt 10. maj 2016

Dejligt sted, god morgenmad og fint udvalg på menu kortet. Der var rigtig høflig betjening. Hyggelig atmosfære i den gamle cafe.

Tak, Noervang30
Anmeldt 14. oktober 2015

Cafeen har en lang historie, hvor Kafka og andre kunstnere har kommet. Maden er rigtig god - prøv kagerne til dessert - MUMS.

Tak, Morten R
Anmeldt 4. marts 2015 fra mobile enheder

Ret cool sted med en sød og høflig betjening, maden er dejlig og man skal ikke vente længe på servering, lokalerne er ret imponerende, har man lyst til et spil pool efter middagen med en kold øl eller en drink så kan dette fås for 8kr og op. Kan bestemt anbefales.

Tak, OleA1

Rejsende, der kiggede på Cafe Louvre, kiggede også på

Har du været i Cafe Louvre? Fortæl om dine oplevelser!