“Hyggeligt og autentisk”

Restaurace U Fleku
nr. 1.265 af 6.219 Restauranter i Prag
Køkkener: Tjekkisk, Pub
Velegnet til: Lokalt køkken, Store grupper
Spisemuligheder: Morgenmad, Aftensmad, Frokost, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Kvarter: Nové Město
Anmeldt 30. januar 2020 fra mobile enheder

Hyggeligt sted, selvom det bestemt ikke er maden, som trækker stedet op. Det er derimod stemningen, de lokale og muligheden for at sidde ved langborde og spise. Tre stjerner er alene et udtryk for maden. Alt andet spiller.

Dato for besøg: november 2019
Tak, Christian B

Anmeldt 27. januar 2020 fra mobile enheder

Slet slet ik som jeg husker stedet. Kom der meget for 25 år siden, da var det en oplevelse
Dårlig mad og dårlig betjening... det er blevet en turistfælde

Dato for besøg: maj 2019
Tak, 191weinreich
Anmeldt 7. januar 2020 fra mobile enheder

De 3 stjerner skyldes udelukkende at det ikke er maden man skal gå efter men stedet og den ene øl de har og en berhrovka (eller hvordan deres lokale snaps nu staves). 21 DKK for en øl 24 for en snaps og sid og lyt til harmonikaspileren - så kan de vist ikke blive mere tjekkisk selvom det er en smule fabriksagtigt.

Tak, Tomsel
Anmeldt 9. november 2019

Den mest ubehøvlede betjening, jeg nogensinde har oplevet. Og maden lader også meget tilbage at ønske.

Dato for besøg: november 2019
Tak, PernilleR77
Anmeldt 6. november 2019

Lokalerne er OK, men øllet er blandt det ringeste, jeg har smagt. Betjeningen er også OK, men priserne på noget som gæsterne tror er en opmærksomhed, er ren åger.
Der er heldigvis mange blændende steder at besøge i Prag, så hold jer væk.

Dato for besøg: juni 2019
Tak, Kenn E

Rejsende, der kiggede på Restaurace U Fleku, kiggede også på

Har du været i Restaurace U Fleku? Fortæl om dine oplevelser!