“Fantastisk oplevelse ”

Velegnet til: Romantisk, Særlige lejligheder, Lokalt køkken, Forretningsmøder
Spisemuligheder: Frokost, Efter lukketid, Aftensmad, Morgenmad, Reservationer
Kvarter: Nové Město
Anmeldt 6. juli 2016 fra mobile enheder

Fra start til slut var servicen fantastisk. Maden var utrolig velsmagende og spændende. Et fantastisk vin kort.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, 542jesperp

Anmeldt 17. juni 2016 fra mobile enheder

Vi besøgte Alcron til middag og fik begge deres 5 retters menu med vin. Ud over dette var der tre ekstra serveringer som ikke var en del af den bestille menu - fantastisk.

Alt ved stedet var perfekt. Både mad og betjening og vi kom af med rimelige 5.500 inkl drikkepenge. Meget god pris for sådan en god oplevelse.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, joachims541
Anmeldt 6. juni 2016

3½ times fantastisk madoplevelse med tårer i øjnene og store smil på læberne over den helt fantastisk dejlige mad og perfekte vin-menu! Lille restaurant med fin atmosfære og excellent opvartning fra vi kom lidt i kl 21 og måtte fem minutter vente på vores bord til vi blev fulgt helt ud til taxaen. Kan ikke anbefale stedet nok - jeg får stadig gåsehud ved tanken om den exceptionelle gode madoplevelse!
Foreløbig vores absolutte kulinariske højdepunkt!

Dato for besøg: maj 2016
Tak, Filip C
Anmeldt 24. april 2016

Vores første besøg på en Michelin restaurant, er bestemt ikke den sidste. Fantastisk mad, med rigtig god balance i smag - friskheden er helt i top. Det er virkelig nogle fantastiske kokke som laver disse tilberedninger. Vinen var perfekt afbalanceret til disse retter. Lækkert at der kun var 8 borde, det fik en eksklusiv virkning. Tjenere og servering i en klasse for sig selv. Fantastisk oplevelse.

Dato for besøg: april 2016
Tak, Per_Krag
Anmeldt 21. december 2015 fra mobile enheder

Vi var 5 personer og følte ikke helt, at servicen stod mål med Michelin stjernen. Desværre var mit kød i hovedretten også meget sejt. Ærtesuppen var dog fantastisk

Dato for besøg: marts 2015
2  Tak, august70dk

Rejsende, der kiggede på Restaurant Alcron, kiggede også på

Har du været i Restaurant Alcron? Fortæl om dine oplevelser!