Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Fastlås den laveste pris fra disse websites
ZenHotels.com
Expedia.com
Hotels.com
Snaptravel
Vis 15 tilbud
Priserne leveres af vores partnere og afspejler værelsespriser pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (209)
Filtrer anmeldelser
209 resultater
Medlemsvurdering
138
48
17
3
3
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
Medlemsvurdering
138
48
17
3
3
Se, hvad de rejsende siger:
Valgte filtre
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 209 anmeldelser
Anmeldt d. 29. januar 2020 fra mobile enheder

Centralt, i gåafstand til de største must-see attraktioner. Tæt på Narodni Trida (2 min gang) og Sporvogne, bl.a. nr. 22, der kører til Ujezd, hvorfra man kan tage bjergbanen til Petrin Tower. 22 kører også direkte til Prags Slot.
Ok morgenmad, ikke luksus - ikke 5 stjerner værdigt. Rent værelse, standardfaciliteter. Dyr minibar. Gratis flaske vand ved ankomst. Gratis shampoo mm.
Udmærket hotel til en miniferie i Prag.

Dato for ophold: januar 2020
Rejsetype: Rejste som par
2  Tak, Jona9711
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Markéta F, Manažer hos Michelangelo Grand Hotel Prague, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. februar 2020
Google Oversæt

Dear Guest,
thank you for sharing the review. Such a comments make us really proud and I will share it with the entire team.
We are looking forward to welcome you back.
Kind regards from Prague
Zuzana Hlaváčová
GH Michelangelo team

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 2. oktober 2019 fra mobile enheder

Havde et ophold på 4 dage med manden. Belligenheden er perfekt. Det ligger midt i det hele, med gåafstand til de største attraktioner. Området er alligevel stille og rolig idet det er en sidegade til en større befærdet vej. Ingen larm fra biler eller andet.
Værelset vi var på, var fint. Der var lidt larm fra de andre gæster, men ikke noget usædvanligt og hvad man kan forvente på et hotel.
Morgenmaden var overdådigt med god kaffe. Dog tog det lang tid for at få en kop og der kom hurtigt en lang kø. Det største minus var dog at der ingen bacon var!!! Hvilket 5 stjernet hotel har ikke bacon på deres morgenmadsbuffet?? Der var alt muligt andet, såsom ris, stegte grøntsager, is, suppe og andre ting som man måske ikke altid lige spiser om morgenen, men INGEN bacon.
Da vi skulle hjem, skulle vi flyve tidligt og jeg bestilte derfor en taxa aftenen før i receptionen, for at være sikker på vi ankom til lufthavnen i god tid. Men da vi ankom om morgenen med vores kufferter var der ingen taxa og da jeg henvendte mig i receptionen havde de ikke bestilt nogen. Måtte vente i 15-20 min hvilket var ret stressende fordi jeg jo netop havde planlagt det til punkt og prikke. Vi nåede vores fly i ganske god tid, men det er ikke hvad jeg forventede af et 5 stjernet hotel.
Selvom mine kritikpunkter ikke er graverende, betød de meget for min oplevelse af opholdet. Jeg vil ikke vælge Michelangelo næste gang jeg besøger smukke vidunderlige Prag.

Dato for ophold: august 2019
Rejsetype: Rejste som par
Tak, staerekassen
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Markéta F, Manažer hos Michelangelo Grand Hotel Prague, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. oktober 2019
Google Oversæt

Dear Traveler staerekassen,
Thank you very much for taking your time and sharing you feedback with us.
We value every feedback from our guests as it is the best way for us to learn what areas we should improve to reach 100% satisfaction of our guests. I am glad you liked our location and the room.
However, I am very sorry for the inconvenience regarding breakfast and taxi service.
Please, if you ever want to come back, let us know and we will make sure you get a room that will meet you expectation. We hope to see you again soon.

Best Regards,

Zuzana Hlaváčová
manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 23. juli 2019 fra mobile enheder

Hotellet ligger i gåafstand fra alt. Værelset har højt til loftet, og er smagfuldt indrettet. Personalet er venlige og imødekommende. Eneste minus er morgenmadsbuffeten - for hver dag, der går, bliver brødet mere og mere tørt, og det vil være dejligt med variation i udvalget.

Undlad at bruge deres lufthavnsservice. Det er alt for dyrt ifht. taxa.

En anden gang i Prag kunne vi godt finde på at booke et værelse igen.

Dato for ophold: juli 2019
Rejsetype: Rejste som par
Tak, 944majkenp
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Markéta F, Director hos Michelangelo Grand Hotel Prague, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. juli 2019
Google Oversæt

Dear 944majkenp,

thank you very much for taking time to share with us your experience.
I am very happy that you have enjoyed your stay with us.
We are sorry that you didn´t like our breakfast,
We are looking forward to welcoming you in our Grand hotel Michelangelo Prague again in future.

Markéta Fialová

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt d. 21. januar 2020

Dato for ophold: januar 2020
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Markéta F, Manažer hos Michelangelo Grand Hotel Prague, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. januar 2020
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 3. december 2019 fra mobile enheder

Dato for ophold: december 2019
Rejsetype: Rejste som par
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Markéta F, Manažer hos Michelangelo Grand Hotel Prague, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. december 2019
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser