“Lækker mad til rimelige priser”
Anmeldelse af BeefHouse Grill&Bar

BeefHouse Grill&Bar
nr. 142 af 6.839 Restauranter i Prag
Prisklasse: 75 kr. - 746 kr.
Køkkener: Amerikansk, Steakhouse
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Nové Město
Anmeldt 7. oktober 2023 fra mobile enheder

Rigtig lækker mad, imødekommende og venlig betjening, virkelig pæn restaurant og hyggelig atmosfære. Vil helt klart anbefale dette sted

Dato for besøg: oktober 2023
Tak, Katrine Ø

Anmeldt 18. september 2022

5 stjerner fra start til slut
- dejlig velkomst
- rigtig god betjening, hele vejen igennem
- virkelig lækker og velsmagende mad
- fantastiske toiletforhold, med fokus på detaljen
- hyggelige lokaler med god stemning

Et besøg kan anbefales og vi kommer gerne igen.

Dato for besøg: september 2022
Tak, Tina N
Anmeldt 30. juli 2022

Virkelig lækkert mad, med super betjening👌🏻 Maden var pengene vær’, og jeg/vi kan kun anbefale stedet.

Dato for besøg: juli 2022
Tak, L5796HDchristiner
Anmeldt 16. marts 2020 fra mobile enheder

Lækker mad og super god betjening.
Vi kom igen dagen efter. Super godt igen.
Kan varmt anbefales.
Vi kommer igen.

Dato for besøg: marts 2020
1  Tak, JetteVintherMo
Anmeldt 16. februar 2020

Vi fik en fantastisk bøf, den var super mør, stegt perfekt (man kan selv bestemme hvordan man vil have den stegt) og rigtig god service.
Det er bestemt ikke sidste gang at vi spiser her.

Dato for besøg: februar 2020
3  Tak, Michaelfjelle

Rejsende, der kiggede på BeefHouse Grill&Bar, kiggede også på

Har du været i BeefHouse Grill&Bar? Fortæl om dine oplevelser!