The Strahov Monastic Brewery

Segway Fun Tour
171 anmeldelser
fra 48,18 $
Anmeldt d. 30. august 2018 fra mobile enheder

Meget dårlig betjening , det eneste sted i Prag hvor vi har oplevede så dårlig service, håber tjeneren bare havde en dårlig dag:(
Den ene stjerne er får øllet.

Dato for oplevelse: august 2018
Tak, Lærke H
Anmeldt d. 7. januar 2018 fra mobile enheder

Rigtig god mad og velsmagende øl fra deres eget bryggeri. Der kunne dog godt have været mere end tre øl at vælge imellem.
Venligt personale.
Smuk beliggenhed ved det gamle kloster. Restauranten har en meget rustik indretning, og man sidder ved langborde med fremmede.

Dato for oplevelse: januar 2018
Tak, janemS1765YZ
Anmeldt d. 10. september 2017

Vi ville besøge klosteret og kirken, men fik at vide, at kirken var lukket, og først åben igen om aftenen. Vi valgte derfor at tage en øl på Norbert bryggeriet. Vi havde spurgt tjeneren, hvilken øl vi skulle vælge. Vi tog en lager, pilsner. Han sagde IPA er min bedste, hvortil vi svarede " Den får vi næste gang".
Vi kom igen hen under aften, så kirken, og valgte så at spise på bryggeriet. Ganske kort tid efter vi havde sat os, kom tjeneren med to øl, 2 gange IPA. Han kunne huske os, og han havde ganske ret. En aldeles god øl, god stemning og så fik vi Eisbein. Stor portion, vi kunne ikke spise det hel.
Alt i alt to gode besøg på Norbert bryggeriet.

Dato for oplevelse: september 2017
Tak, Bent K
Anmeldt d. 29. juli 2015 fra mobile enheder

God mad og fantastisk god øl. Dog skuffet over deres i år manglende øl-ost på menuen. Håber dette ændres igen ☺

Dato for oplevelse: juli 2015
1  Tak, 985gittej
Anmeldt d. 18. maj 2012

Maden er gennemsnitlig. Men øllet er fantastisk.
Det skal lige tilføjes at det ikke er tjekkisk øl de brygger. Sidste år kom der en IPA på listen. Den kan selv kvinder drikke !!!
fyld maven med noget ok mad og prøv derefter en af hver bryg : Amber, Weizen, Dark beer og Ipa
Maden er til *** men øllet er til *****

Dato for oplevelse: maj 2012