“Fantastisk steak og service”
Anmeldelse af George Prime Steak

George Prime Steak
nr. 52 af 6.090 Restauranter i Prag
Køkkener: Amerikansk, Steakhouse
Spisemuligheder: Efter lukketid, Aftensmad, Morgenmad, Frokost, Reservationer
Kvarter: Staré Město (den gamle bydel)
Anmeldt 23. juni 2017

Fantastisk service og information ved valg af steak og tilhørende vin. Da vi fik maden var den bedre end forventet og der var rigeligt af den. Prisen var fornuftig

Tak, Jesper L

Anmeldt 4. juni 2017 fra mobile enheder

Fantastiske steaks og super service.
Havde bestilt bord flere måneder i forvejen. Restauranten ringer dagen før og bekræfter tiden og spørger til specielle ønsker. Vi ville gerne rykke tiden til senere hvilket ikke var et problem.
Tjener og sommelier kunne deres kram.
Lækker mad og gode drinks.
Kan klart anbefales

1  Tak, Boye0211
Anmeldt 10. april 2017 fra mobile enheder

Fantastisk lækker mad. Saftige bøffer stegt som du vil gave det. Eminent god service! Dygtige og opmærksomme tjenere!

Tak, LisePedersen
Anmeldt 15. marts 2017 fra mobile enheder

Stedet er smukt og elegant. Servicen er god, men en del af tjenerne havde en tendens med at præsentere maden, mens de gik, så man hørte ikke halvdelen af, hvad de sagde. De har et bredt udvalg af velsmagende drinks. Forretterne var okay, men ikke mere end det. Det var lidt ærgerligt, da jeg virkelig havde glædet mig til at få crabcakes. Deres steaks var lækre og veltilberedte. Bearnaisen var god, og deres håndskårne pomfritter og deres onion rings også. Vi droppede desserten, da vi ikke ville risikere at blive skuffet.

Tak, Seham L
Anmeldt 6. marts 2017 fra mobile enheder

Forventningerne var høje men blev bestemt indfriet! Betjeningen var helt i top og der blev fortalt uddybende om både kød og vin.
Kødet var perfekt og desserterne fantastiske!

Prisen er høj i Prag standard men det hele værd og ikke dyrt efter dansk standard. 1.250 danske kroner for to gange bøf med tilbehør, en dejlig flaske italiensk vin, to desserter og kaffe.

Tak, Thingmand

Rejsende, der kiggede på George Prime Steak, kiggede også på

Har du været i George Prime Steak? Fortæl om dine oplevelser!