“Skøn indisk mad!”

Køkkener: Asiatisk, Indisk
Spisemuligheder: Levering, Reservationer
Kvarter: Holešovice
Anmeldt 26. april 2018 fra mobile enheder

Fantastisk lækker indisk mad til rimelige priser hyggelig restaurant med meget sød og venlig betjening. Absolut et besøg værd.

Tak, Kisserly

Anmeldt 26. april 2018 fra mobile enheder

Hyggelig indretning, meget enkelt og alligevel tydeligt indisk/asiatisk præg. Pragtfuld mad, gode portioner, rimelige priser og meget imødekommende personale

Tak, Hanne K
Anmeldt 15. april 2018 fra mobile enheder

Jeg har været kok i 10 år og jeg kan fortælle jer det er super lækker og autentisk indisk køkken. Mange lækre retter som er kælet for, helt sikkert et besøg værd. Og så koster maden nærmest ingen ting. Try it!! hvis jeg kunne give 6* havde jeg gjort det.

Tak, Casper B
Anmeldt 7. juni 2016 fra mobile enheder

Selv om vi nøjedes med forret - grundet stor morgenmad-var det en dejlig oplevelse. Bare duften i restauranten gav appetit. Maden var fin og velkrydret og betjeningen venlig. Der kunne vi godt finde hen igen

Dato for besøg: maj 2016
Tak, annestorch
Anmeldt 21. maj 2016 fra mobile enheder

En af de steder som overrasker positivt af hvad man forventer. Super god mad og betjening. En dejlig oplevelse.

Dato for besøg: maj 2016
Tak, 985gittej

Har du været i Curry Palace? Fortæl om dine oplevelser!