“Bedste mad ever ”

nr. 47 af 6.090 Restauranter i Prag
Køkkener: Fransk, Tjekkisk, Centraleuropæisk, International
Velegnet til: Forretningsmøder, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Malá Strana (Lillesiden)
Anmeldt 26. november 2017 fra mobile enheder

Servicen var på et niveau jeg sjællendt har oplevet ! Søde forstående tjenere som oprigtig var glade for at være på arbejde! De hyggede om os og anbefalede os de bedste lækreste vine til vores mad! Maden omg. Vi spiser ofte ude men dette var en fantastisk oplevelse - skønt skønt skønt!
Kombinationen med maden, vinen og live lækker klaver spil ! Vi kommer bestemt igen! Tak Jacob til vores tjener ❤️

2  Tak, Charlotte D

Anmeldt 16. november 2017

Når man vil gennemføre dette til sine gæster bør alt være i orden og det var det bestemt ikke. Maden var alt for dyr i forhold til råvarerne der blev brugt og deres måde at vælge vin på virker bare ikke. Måske til personer der ikke kender noget til vin kan det være en oplevelsen, men igen kvaliteten var ikke i orden. Det positive - et hyggeligt lokale med kunst og underholdning med violinspil

Tak, Peder A
Anmeldt 30. august 2017 fra mobile enheder

Super frokost og super betjening. Rolig og afpassende stemning, meget originale omgivelser,ingen vinkort vælg selv din vin fra vinkøleren alle kunne fås som glas vin, det samme med øl, har sjældent fået så god mad
Fortjener 5 *****
Tæt på Michelin

Tak, HenrikErantisvej
Anmeldt 23. juli 2017 fra mobile enheder

Vi fik "kokkens anbefaling" til hovedret som var en fuldstændig fantastisk oplevelse både smagsmæssigt og en sand fryd for øjet. Desserten var også fremragende! Vi fik rødvin og dessertvin efter tjenerens anbefalinger og det var rigtig gode valg!
Betjeningen var ekstraordinær god, rigtig hyggelige omgivelser og live pianist.
Vi vil på det varmeste anbefale denne restaurant og vil selv vende tilbage inden længe.

Tak, Signe Marie L
Anmeldt 30. marts 2017 fra mobile enheder

Vi spiste deres menu med 5 retter og en tilhørende vin menu. Oplevelse vi aldrig glemmer - slt var helt fantastisk. Maden, vinen og en helt fantastisk betjening.

Tak, Finn O

Rejsende, der kiggede på ART&FOOD Had, kiggede også på

Har du været i ART&FOOD Had? Fortæl om dine oplevelser!