“Et svært projekt”

nr. 41 af 6.168 Restauranter i Prag
Køkkener: Fransk, Tjekkisk, Centraleuropæisk, International
Velegnet til: Forretningsmøder, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Kvarter: Malá Strana (Lillesiden)
Anmeldt 16. november 2017

Når man vil gennemføre dette til sine gæster bør alt være i orden og det var det bestemt ikke. Maden var alt for dyr i forhold til råvarerne der blev brugt og deres måde at vælge vin på virker bare ikke. Måske til personer der ikke kender noget til vin kan det være en oplevelsen, men igen kvaliteten var ikke i orden. Det positive - et hyggeligt lokale med kunst og underholdning med violinspil

Dato for besøg: november 2017
Tak, pedera340

Anmeldt 30. august 2017 fra mobile enheder

Super frokost og super betjening. Rolig og afpassende stemning, meget originale omgivelser,ingen vinkort vælg selv din vin fra vinkøleren alle kunne fås som glas vin, det samme med øl, har sjældent fået så god mad
Fortjener 5 *****
Tæt på Michelin

Dato for besøg: august 2017
Tak, HenrikErantisvej
Anmeldt 23. juli 2017 fra mobile enheder

Vi fik "kokkens anbefaling" til hovedret som var en fuldstændig fantastisk oplevelse både smagsmæssigt og en sand fryd for øjet. Desserten var også fremragende! Vi fik rødvin og dessertvin efter tjenerens anbefalinger og det var rigtig gode valg!
Betjeningen var ekstraordinær god, rigtig hyggelige omgivelser og live pianist.
Vi vil på det varmeste anbefale denne restaurant og vil selv vende tilbage inden længe.

Dato for besøg: juli 2017
Tak, Signe Marie L
Anmeldt 30. marts 2017 fra mobile enheder

Vi spiste deres menu med 5 retter og en tilhørende vin menu. Oplevelse vi aldrig glemmer - slt var helt fantastisk. Maden, vinen og en helt fantastisk betjening.

Dato for besøg: marts 2017
Tak, Finn O
Anmeldt 20. november 2016 fra mobile enheder

Skandinavisk interiør med moderne koloristisk kunst og meget venlig og imødekommende betjening med godt engelsk. Levende ild i den gamle pejs. Baggrundsmusik er soft jazz.
Vi spiste frokost med få enkle retter,pære som hver især var et kunstværk både hvad angår komposition og smag.
Maden er fremragende - og den lokale hvidvin, som vi fik anbefalet ligeså: Hrdina & dcera 2013. Far og datter har produceret.
Rimeligt prisniveau på mad og vin.
Manden fik også glimrende tjekkisk pære brandy da Fruen fik café latte og apfelstrudel.

Dato for besøg: november 2016
1  Tak, thomaspZ3960EP

Rejsende, der kiggede på ART&FOOD Had, kiggede også på

Har du været i ART&FOOD Had? Fortæl om dine oplevelser!