Anmeldt 9. december 2014 fra mobile enheder

Havde et fantastisk ophold i en juniorsuite med adgang til Executive Loungen, der var aldrig proppet og masser af lækkerier god morgenmad, champagne og chokoladedyppede jordbær i løbet af dagen. Spa afd. på toppen af hotellet er virkelig med den absolut bedste udsigt indover byen. Alt i alt gode anbefalinger herfra.

Overnattede: januar 2014, rejste som par
1  Tak, JesperD
Anmeldt 29. august 2014

Dette hotel lever helt op til sine 5 stjerner.
Hotellet ligger kun 100 meter fra metroen, det er luksuriøst indrettet og værelserne er store med gode møbler.Der er rigeligt med elevatorer, så man behøver ikke vente længe..

Værelsestip: Få et nordvendt værelse så højt ope som muligt.
  • Overnattede: august 2014, rejste som par
1  Tak, Vinavler
Anmeldt 4. juli 2014

Der skal ikke herske nogen tvivl - Corinthia hotellet i Prag er et imponerende syn. Den 25-etager høje bygning har en wow-faktor, som kan imponere mange gæster. Personalet på hotellet var ganske venlige og specielt Helen og Matthew tog sig godt af os og fik os til at føle os velkomne.
Hotellet er placeret ved metrostationen Vysehrad og man har derfor nem adgang til og fra byen.

Taget i betragning at hotellet er fra Corinthia, så virker indretningen og udseende tungt og mangel på kreativitet. Som sagt har hotellet en wow-faktor, når man ser det udefra, men når man kommer indendørs, så forsvinder denne faktor en smule. Andre Corinthia hoteller (f.eks. Budapest) er et imponerende syn - både inden- og udendørs.
Vi fik et værelse på 20. etage og havde dermed udsigt ud over byen - Virkelig imponerende og flot. Hotelværelset var ikke noget særligt og sat op som de fleste hotelværelser. Størrelsen på værelset var gennemsnitlig, men havde alle de nødvendige ting såsom safe, tv og kaffesæt.

Vi oplevede nogle enkelte ting, som desværre trækker en smule ned i bedømmelsen. Af en eller anden grund, så var det utrolig varmt på værelset og uanset hvor koldt vi indstillede A/C'en, så forblev varmen på værelset og gjorde det dermed ulideligt at sove.
Derudover fik vi uventet besøg af hotellets tekniker, som kom brasende ind på værelset kl. 02.00, da han troede værelset var tomt. Fejl kan ske for alle og hotellets personale tog sig godt af sagen.

Vi havde et fint ophold på Corinthia, men jeg vil nok vælge et andet hotel næste gang, jeg skal til Prag.

• Overnattede: juli 2014, rejste med familie
Tak, Kimnielsen0902
Anmeldt 30. marts 2014

Fint og pænt hotel belliggende stort set ovenpå en metrostation, hvilket gør det nemt og hurtigt at komme til centrum af Prag.
Værelset var pænt og rent og senge og dyner/puder i god kvalitet!
Spabehandlingerne var dejlige og til rimelige priser.
Morgenmadsbuffeten var stor, men dog lidt kedelig

• Overnattede: september 2013, rejste med venner
Tak, Rikke K
Anmeldt 26. marts 2014

Da vi ankom lidt sent om aftenen havde de ikke nået at ordne vores bookede værelse, derfor blev vi opgradet til 22 sal i et større værelse.... helt fint service.
Hotellet har alt hvad man forventer at et 5-stjernet hotel, og personalet er meget hjælpsomme.
transport muligherne er så nemm, da metroen ligger 30sekunder fra indgangen og metro nettet er så nemt at guide rundt i.
hotellet er ligeledes hjælpsomme med at sørger for transport via hotellets biler, prisen yderst fair.
Eneste minus er, at når man bader varierer tempaturen fra iskoldt til nærmest kogende... så det var ikke just spændende....men hotellet har også en del år på bagen som man også kan se på hotellet udefra.
morgenmads bufeen var forventelig med helt fin, forvent ikke noget overdrevet udvalg men ganske fint i forhold til pris.
Vil klart anbefale dette hotel

Værelsestip: gå efter de överste etager.
  • Overnattede: marts 2014, rejste som par
Tak, allan a