Anmeldt 25. februar 2014

Corinthia Hotel i Prag er et fint hotel, som jeg særligt vil anbefale til business. Personalet er professionelt, der er rent og nydeligt og morgenmadsbuffeten er af høj kvalitet. Desværre var der dog ekstremt varmt på værelset, hvor airconditionen tilsyneladende ikke virkede. Beliggenheden er ok. Det er lidt udenfor centrum, men det vejes op af, at metroen ligger umiddelbart udenfor hovedindgangen.

• Overnattede: februar 2014, rejste som par
Tak, Soren R
Anmeldt 29. december 2013

Et meget fint hotel med god beliggenhed lige ved rød metro linje. Gode faciliteter med alt indenfor spa og massage. Desuden er her nok en af byens bedst udsigtsmuligheder. Vi blev forkælet med Executive Lounge adgang og her blev der ikke sparet på noget. Morgenmaden var perfekt. Det samme var udvalget af diverse små lækkerier i løbet af dagen, og udbuddet i drikkevarer endnu større. Kan absolut anbefales, og er der det mindste man kunne tænke sig anderledes, tager dig positivet imod eventuelle forslag. Godt nytår.

Overnattede: december 2013, rejste som par
1  Tak, hjodense
Anmeldt 24. juli 2013

Smukt hotel, super (!) beliggenhed, musik ved toilettet - og ualmindelig god morgenmadsbuffet, hvori der intet manglede. Ved ankomst fik vi udleveret et værelse, der ikke så ud til at leve op til den plads vi fandt nødvendig til os. Vi fik dog uden problemer udleveret et større værelse. Kommer gerne igen!

• Overnattede: august 2012, rejste med familie
Tak, Louise N
Anmeldt 18. juli 2013 fra mobile enheder

Et super lækkert hotel, med en fantastisk udsigt. Gode transport muligheder lige ved siden af hotellet. Det gjorde det nemt at tag rundt i byen. Personalet er søde og i møde kommende. Et sted der bestemt er værd at komme tilbage til. En fantastisk spa på 25 etage

• Overnattede: juli 2013
Tak, Rebecca A
Anmeldt 3. april 2013

Metroen findes 100 meter fra hotellet. Og kører med minut interval ind til centrum. Jeg har ofte boet i centrum, men i Corinthia hotel oplever du en luksus, som du kun får, hvis du vælger langt dyrere hoteller i centrum. Servicen er i top. Swimmingpool er fantastisk. Maden grænser til gourmet. Et familie- og forretningshotel med klasse.

• Overnattede: august 2012, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, BibobDK