Karlsbroen (Karluv Most)

Google
Sådan kan du opleve Karlsbroen (Karluv Most)
fra 57,71 $
Prags borg og bus
426 anmeldelser
fra 14,43 $

Vi har haft nogle krige i Europa, som mange steder har ødelagt bevaringsværdige bygninger. Det er mit indtryk at Prag er et af de steder hvor der er utrolige mange flotte gamle bygninger, bl.a. denne gamle bro.

Dato for oplevelse: september 2020
Tak, Fridthjof
Anmeldt d. 4. august 2020 fra mobile enheder

Flot bro med god udsigt over hele Prag. Et besøg værd. Gratis at besøge og et must når du er i Prag................

Dato for oplevelse: august 2020
1  Tak, lisbetha2013
Anmeldt d. 14. juli 2020 fra mobile enheder

Flot gåtur over broen som er prydet med historie, flotte statuer og eminent flot udsigt udover Prag.
En tur værd når man er i Prag.

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, philipbR9659FP
Anmeldt d. 13. juli 2020 fra mobile enheder

Must see i Prag. Ikke mange mennesker her i juli under COVID-19 hvilket kun er godt for oplevelsen. Var her for få år siden hvor der var proppet.

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, martinmI1204ES
Anmeldt d. 22. februar 2020 fra mobile enheder

Nyd den en aftenstund - mange turister i dagtimerne - faktisk meget turistet - men flot og vækker gode minder - kun skralde vognen bruger broen til at køre på ;)

Dato for oplevelse: februar 2020
Tak, chrisdan10Grindsted