“Lækker simpel mad”

nr. 579 af 6.218 Restauranter i Prag
Køkkener: Europæisk, Tjekkisk
Velegnet til: Lokalt køkken
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Aftensmad, Levering, Reservationer
Kvarter: Staré Město (den gamle bydel)
Anmeldt 28. januar 2020 fra mobile enheder

Rigtig lækker simpel mad, servicen var god og hyggelige og afslappet omgivelser. Det er klart et sted jeg vil anbefale til andre der besøger Prag

Tak, Sofieabbes

Anmeldt 25. juli 2017 fra mobile enheder

Rigtig God mad flinke tjenere og hyggelige lokaler, man sidder 0g kigger på den originale indretning og vipper lidt i de gamle biografstole, mens folk myldrer forbi i den travle gågade lige udenfor, super fin oplevelse, vi er ihvertfald glade.

Dato for besøg: juli 2017
Tak, 97henrik_
Anmeldt 15. oktober 2015 fra mobile enheder

Virkelig god mad til urimelig billig pris i hyggelige omgivelser, betjent af smilende personale!!! Kan varmt anbefales!

Dato for besøg: oktober 2015
2  Tak, 639carstenr
Anmeldt 13. oktober 2014

Trods en placering midt i turiststrømmen formåede de to søstre af servere god, lokal mad med smil og overskud.

Dato for besøg: oktober 2014
Tak, Simoman
Anmeldt 14. juli 2014

Dejlig lille hyggelig rustik restaurant i centrum.Vi var 6 voksne der fik gullashsuppe,pastaret og noget svinekød med saurkraut,marineret brieost med brød.Alt smagte glimrende samt var ganske mættende.Gode lokale retter og regningen med drikkevare lød samlet på 750,-kr.Kan varmt anbefales at prøve dette sted :-)

Dato for besøg: juli 2014
    • Stemning
Tak, RudiGleitze

Rejsende, der kiggede på U Dvou Sester, kiggede også på

Har du været i U Dvou Sester? Fortæl om dine oplevelser!