“God mad, betjening og øl til billige penge”

Smichovske Vidlicky a noze
nr. 250 af 6.205 Restauranter i Prag
Køkkener: Tjekkisk
Velegnet til: Familier med børn, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Levering, Reservationer
Kvarter: Prag 5
Anmeldt 5. juli 2016 fra mobile enheder

Har besøgt stedet to gange og begge gange har der været rigtig god mad og service til meget billige penge. Deres drinks kan de dog absolut ikke finde ud af at lave.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Qllgaard

Anmeldt 16. august 2015

God lokal resurant, uden for mange turister. Dette ses også på priserne som er helt i bund. Selvom der ikke er turister så har du menu på engelsk og tysk.
Vi fik de bedste ben vi har smagt.
Dessterne var store og gode.

Dato for besøg: august 2015
Tak, G381GUmicheller
Anmeldt 8. august 2013

Ser ikke ud af noget udefra, men der venter dig lækker mad og rigtig god betjening. Prøv de hjemmelavede limonader. Portionerne er store, og vi kunne desværre ikke spise dessert. Kommer bestemt igen når vi igen besøger Prag. Det tager ca 10-15 min at gå fra karlsbroen. Det er det hele værd og priserne er billige. Afsted med dig:-)

Dato for besøg: juli 2013
    • Stemning
Tak, BJE70
Anmeldt 5. august 2013

Ganske god mad ,selvom brugeren min datter fik ikke lige var hendes kop te,men utrolig smilende tjener hvor man virkelig fik lyst til at ligge drikke penge

Dato for besøg: august 2013
1  Tak, 531brianf
Anmeldt 23. maj 2013 fra mobile enheder

Hyggelige rammer, høflig betjening og udemærket mad. Kan anbefales hvis man vil lidt væk fra mainstream i byen.

Dato for besøg: maj 2013
    • Stemning
Tak, Flero

Rejsende, der kiggede på Smichovske Vidlicky a noze, kiggede også på

Har du været i Smichovske Vidlicky a noze? Fortæl om dine oplevelser!