“Reserver bord!”

nr. 336 af 6.170 Restauranter i Prag
Køkkener: Europæisk, Tjekkisk
Velegnet til: Lokalt køkken
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Praha 1 (City Center)
Anmeldt 28. august 2017

Det er svært at få et bord her, så bestil så vidt muligt pladser i forvejen.
God mad og hurtig betjening. Godt øl.

Dato for besøg: juli 2017
Tak, Erik H

Anmeldt 11. april 2017

da vi ikke var så sultne skulle vi bare ha noget let til aftensmad, Jeg bestilte en salat med kylling og blå ost. En meget stor tallerken og det var nydelig og kunne ikke spise op. Kyllingen var ikke tør. Min mand hadde kyllingfileet med kompot og det var lige godt. Så hadde vi to store fadøl og det ble 90,- danske kr. Helt utrolig.

Dato for besøg: april 2017
Tak, ingridrosstad
Anmeldt 24. januar 2017 fra mobile enheder

Efter en kold travetur på borgen endte vi på Ferdinanda og det gør vi såmænd nok igen inden vi forlader Prag. Interiøret er overmåde rustikt, betjeningen kvik og engelsktalende. Maden autentisk tjekkisk, velsmagende og - i forhold til den lave pris - i topklasse. Anbefales absolut.

Dato for besøg: januar 2017
Tak, jensarvid
Anmeldt 20. november 2016 fra mobile enheder

Havde familien med ude for at spise aftensmad. Vi fik gode bøffer og børnene fik lækker kylling.
Hyggelig stemning i denne kælder.

Dato for besøg: november 2016
Tak, Morten S
Anmeldt 12. september 2016

Vi har vært her flere ganger og altid god mad. Meget billig og meget høflige tjenere. Man får meget for pengene. God tjekkisk vin.

Dato for besøg: september 2016
Tak, ingridrosstad

Rejsende, der kiggede på Ferdinanda, kiggede også på

Har du været i Ferdinanda? Fortæl om dine oplevelser!