“god mad”

nr. 341 af 6.157 Restauranter i Prag
Køkkener: Tjekkisk, International
Velegnet til: Lokalt køkken
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Staré Město (den gamle bydel)
Anmeldt 28. november 2017

Fik anbefalet stedet af hotellet fik anbefalet deres vildsvine ret som var helt fantastisk rigeligt med mad, desert fik vi chokoladekage, da vi gik fik vi en lille flaske vin med hjem

Dato for besøg: november 2017
Tak, karinpoulsoerensen

Anmeldt 5. marts 2017 fra mobile enheder

Hyggeligt lille sted. Super god betjening, tjeneren talte godt engelsk, til forskel for de fleste andre tjenere i Prag... Deres grise-knæ er meget anbefalelsesværdigt! Super mørt og lækkert!

Dato for besøg: marts 2017
Tak, Sanni E
Anmeldt 5. marts 2017 fra mobile enheder

Virkelig god betjening, personalet var søde og meget åbne! Kan varmt anbefale deres ret med grise knæ :)

Dato for besøg: marts 2017
Tak, AnneP1442
Anmeldt 19. november 2016 fra mobile enheder

Betjeningen er tjener-professionel uden gnist. Brød kan man ikke finde ud af i Prag, men....."Glose leg confit" med 3 slags knödel var smagfuld og gåselåret var saftigt, mørt og lækkert. Vi er ikke meget for knödel, men den ene slags med bacon var interessant.
Kalvestegen i rødvinssovs med kartoffelmos, røgede chips og radish kunne spises uden brug af kniv, mør og saftig. Mums.
Den lokale Carbernet Moravia til 150 kr er glimrende damevin, der også er fin at drikke uden mad.
Restauranten ligger centralt i den gamle by og er nem at finde.

Dato for besøg: november 2016
Tak, thomaspZ3960EP
Anmeldt 23. juli 2016

Vi må være kommet på et forkert tidspunkt, for vi endte med at vente 11⁄2 time på vores mad. Maden var fremragende, og rimelig i pris. Stedet var virkelig hyggeligt, og en pianist sad og spillede på klaveret det meste af middagen. Atmosfæren var helt sikkert i top, men det tog for lang tid for maden at komme.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, corpyright

Rejsende, der kiggede på Nostalgie, kiggede også på

Har du været i Nostalgie? Fortæl om dine oplevelser!