“Super øl”

nr. 390 af 6.219 Restauranter i Prag
Køkkener: Amerikansk, Ølpub
Velegnet til: Store grupper, Barhygge
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Kvarter: Staré Město (den gamle bydel)
Anmeldt 26. januar 2020

Man kan få glas med 1 1/2 dl af forskellige øl og vælge mellem 5, 10 eller 30. Vi prøvede hver 5 stk og der var flere glimrende imellem og meget forskellige øltyper. Merlin-øllen er værd at prøve. Hyggeligt sted men dårlig akustik, der kan sikkert være ret støjende. Vi prøvede ikke maden men vender gerne tilbage og smager øl igen.

Tak, Kegris

Anmeldt 24. januar 2020 fra mobile enheder

Vi valgte en ølsmagning med 10 forskellige øl.
Rigtig sjovt at kunne sammenligne smagen fra forskellige typer malt og gær.
Ydermere så var frokosten virkelig værd at skrive hjem om. Fik de bedste spareribs jeg nogensinde har smagt

Tak, 373majkenj
Anmeldt 6. september 2019 fra mobile enheder

Hyggeligt sted med mulighed for op mod 30 forskellige øl.
Der var fint plads selvom det udefra ikke ser stort ud.
Fin betjening.
Vi valgte en øl menu med 5 forskellige små smagsprøver. Det koster ca 70 kr. Alt efter hvilken menu man vælger.
Der er også mulighed for at købe lidt let mad. Men vi spiste her ikke.

Fint sted lige i nærheden af K broen.

Dato for besøg: september 2019
Tak, misch1hellweek9
Anmeldt 18. juli 2019 fra mobile enheder

Det er et super hyggeligt og centralt beliggende værtshus. 30 forskellige øl med mulighed for at smage flere af dem i menuerne.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, tanjadragsdal
Anmeldt 25. marts 2019 fra mobile enheder

Et sjovt sted at prøve øl. Vi begav os ud i en smagsmenu med 5 forskellige slags øl af 1 1/2 dl hver.
Jeg prøvede den der hed Fruity Flavours og min veninde den mørke øl, begge rigtig gode øl variationer, nogle lidt spøjse, men stadig gode
Man kunne også gå all The Way og få 10 forskellige øl i smagsmenuen.

Dato for besøg: marts 2019
Tak, womenorcide

Rejsende, der kiggede på Prague Beer Museum, kiggede også på

Har du været i Prague Beer Museum? Fortæl om dine oplevelser!