“God service”

nr. 351 af 6.207 Restauranter i Prag
Køkkener: Amerikansk, Ølpub
Velegnet til: Store grupper, Barhygge
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Levering, Reservationer
Kvarter: Staré Město (den gamle bydel)
Anmeldt 6. juli 2016 fra mobile enheder

Aftensmaden blev indtaget her. Servicen var rigtig god, mange muligheder for spændende øl, maden var gennemsnitlig, vi fik hvad vi havde betalt for, og det smagte udmærket.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, louisenej

Anmeldt 29. marts 2016 fra mobile enheder

Vi kom tilfældigt forbi og gik ind for at få en øl. Vi fik hver et tasterbræt med fem øl (ca 175 tjekkiske kroner for ét bræt). Man får en menu hvor man kan læse om øllene, men ellers står personalet klar i baren til at fortælle og vejlede. Vi vil helt sikkert komme igen en anden gang.

Dato for besøg: marts 2016
Tak, FruHeinemeir
Anmeldt 19. juni 2015 fra mobile enheder

God ide til et øl land, lige som når man selv kommer fra et øl land.
De skriver om andre øl lande. Men ikke om Danmark. Det er bare ikke godt nok....
Museet er komsi komsa.
Men i kælder for mand 4 gode øl. Det er. Med i prisen. Så det hænger godt sammen.
God oplevelse. Lille museum, køligt i kælder.

Dato for besøg: juni 2015
Tak, Janus A
Anmeldt 28. maj 2015 fra mobile enheder

Egentligt er det jo en bar. Men de serverer så mange forskellige fadøl at man kan lade sig friste til at lege museumsgæst og prøve alle i små glas.

Dato for besøg: maj 2015
Tak, CarstenH248
Anmeldt 5. september 2013 fra mobile enheder

Skal du smage tjekkisk øl er dette stedet. Stort udvalgt, og mulighed for en bakke med 5 eller 10 forskellige øl, der koster mellem 14-24 ck pr. glas med 1,5 cl.

Vi spiste en burger der, hvilket også var ganske god.

Vi du have hyggelig stemning skal du komme om dagen, da der går mere "fest" i den om aftenen.

Er ked af at jeg først fandt dette sted kort inden jeg skulle hjem, kommer helt sikkert tilbage hertil og smager flere øl!

Dato for besøg: september 2013
    • Stemning
Tak, K_Hansen_86

Rejsende, der kiggede på Prague Beer Museum, kiggede også på

Har du været i Prague Beer Museum? Fortæl om dine oplevelser!