“Maden var ikke færdig tilberedt”
Anmeldelse af Pizzeria Carllino

Pizzeria Carllino
nr. 831 af 6.218 Restauranter i Prag
Køkkener: Pizza
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Reservationer
Kvarter: Karlín
Anmeldt 7. august 2021 fra mobile enheder

Spaghetti carbonara er mega tørt, og spaghettien har slet ikke kogt nok!!

Dette er bestemt ikke et sted for mig, og min familie..

Tak, Safari62384553057

Anmeldt 29. juli 2019

Super lækker mad og super betjening. Vi havde en dejlig tjenere som var meget opmærksom og havde tid og lyst til at give lidt tjekkisk sprog undervisning

Dato for besøg: juli 2019
1  Tak, MichaelDolores
Anmeldt 11. juni 2018

jegfik en rabat kupo på hotellet ved sidne afhvor jeg boede og gik så herind for at spise vi bestilte laks i kylling, vi tænkte gad vid ehvad det er for noget men hold op det var lækkert og kunne sagtens find epå at komme igeog spise der, de rvar en rigtig hyggelig atmosfære og selv om vi kom kort før lukketid pga det sene ankomst tid til hotellet så fik vi stadig en god betjening og ingen jag på at vi skulle blive færdige med maden hurtigt.

Dato for besøg: december 2017
Tak, Charlotte P
Anmeldt 30. maj 2016

Virkeligt gode og velsmagende pizza - både bund og fyld smagte fortræffeligt.
Vi valgte den store pizza til 2 personer - den var bare så lækker.
Og så pandekager med is til dessert - ja så bliver det ikke bedre.
Virkelig god service på stedet og virkelig god vin til billige penge.

Dato for besøg: maj 2016
Tak, Annette B
Anmeldt 14. november 2015

Imødekommende betjening, god mad både pizzaer og kødretter.Godt klientel med en god aldersspredning.

Dato for besøg: september 2015
Tak, famraae

Rejsende, der kiggede på Pizzeria Carllino, kiggede også på

Har du været i Pizzeria Carllino? Fortæl om dine oplevelser!