“Pragtfuldt sted og god mad”
Anmeldelse af Restaurant Pod Vezi

Restaurant Pod Vezi
nr. 93 af 6.047 Restauranter i Prag
Køkkener: Europæisk, Tjekkisk, International
Velegnet til: Lokalt køkken, Særlige lejligheder, Romantisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Aftensmad, Morgenmad, Levering, Reservationer
Kvarter: Malá Strana (Lillesiden)
Anmeldt 19. oktober 2017

Vi spiste der 2 gange, maden var skøn - og det er lige ved foden af Karlsbroen. Vi kunne sidde ude, der var varmelamper og parasol.

Tak, Ninaholmeberg

Anmeldt 21. september 2017 fra mobile enheder

Servicen var rigtig god. Tjenerne var søde og venlige. Maden var god.
Omgivelserne indenfor restauranten var så flotte. Ligger meget tæt på Charles bridge.

Tak, Dennis A
Anmeldt 8. marts 2017 fra mobile enheder

Vi bestilte en bøf med smørstegte kartofler, portobello svampe og morkel sovs. Det smagte rigtig godt. Omgivelserne var fine og betjeningen god. ABBA i højtaleren passet ikke helt til set-uppet.

Tak, Anette S
Anmeldt 9. oktober 2016 fra mobile enheder

Spiste frokost på stedet. Maden var intetsigende og derfor dyr i forhold til kvaliteten. Tjenerne på stedet er på grænsen til det arrogante. Vores tjener var åbenlyst træt af, at skulle betjene os og de øvrige kunder.

Tak, Kim H
Anmeldt 11. august 2016

vi har spist frokost som var ok.
Veal m. sellerimos og turnips var rigtig god til aften.
der er en dejlig restaurant indendørs.
Tjenerne er flinke, og priserne er ikke de dyreste

Tak, a a

Rejsende, der kiggede på Restaurant Pod Vezi, kiggede også på

Har du været i Restaurant Pod Vezi? Fortæl om dine oplevelser!