“Dårlig mad ”
Anmeldelse af Maitrea

Maitrea
nr. 90 af 6.215 Restauranter i Prag
Velegnet til: Familier med børn, Særlige lejligheder, Forretningsmøder, Romantisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Aftensmad, Frokost, Reservationer
Kvarter: Staré Město (den gamle bydel)
Anmeldt 30. januar 2020 fra mobile enheder

Hyggelig indretning, men meget dårlig mad. Ingen smag, tørt og kedelige produkter fra supermarked. Ligeglad service. Øv øv

Tak, 998ren_p

Anmeldt 30. juli 2019 fra mobile enheder

Maitrea en fantastisk Vegetar restaurant. Få så vidt muligt et bord i kælderen som er meget hyggelig. Det er en god ide at bestille bord da der kommer mange og spiser. Menukortet spænder vidt og det er billigt. Maden er helt fantastisk Selv for en ikke vegetar

Dato for besøg: juli 2019
Tak, 737kenns
Anmeldt 11. juli 2017 fra mobile enheder

Lækker restaurant med gode veganer retter. Vi fik som starter nachos med guacomole og humus, hoved ret var deres burgere og quasadillo prøv dem. Deres limonAde med mint er super lækker.

Dato for besøg: juli 2017
Tak, Pekr8000
Anmeldt 15. november 2016

Hvis du bare er en lille smule til veltillavet, smukt anrettet kvalitetsmad uden tilbehør af kød, så SKAL du besøge Maitrea! Husk at bestille bord, der er hyggeligst i kælderen, hvor original Steiner inspireret interiøår sætter er særligt præg på oplevelsen. Besøg også søsterrestaurant Clear Head nede ved Karlsbroen.

Dato for besøg: september 2016
Tak, JerryTH
Anmeldt 22. juni 2015

Vi havde en reservation klokken 16:30, men ankom lidt tidligere, og ville høre om det var okay at vi var der 20 minutter tidligere. Desværre nægtede de at vi havde en reservation, selvom den var bekræftet via mail en uge forinden. Men de havde plads, så vi fik et bord. Rigtigt flot sted, og som der står på Menu kortet så har de brugt årevis på at indrette stedet i Feng Shui stil. Desværre har de vist ikke informeret deres ansætte om dette, da de brugte halvanden time på at stå og grine og snakke højt i baren, 2 kokke og 3 tjenere, og det ødelagde desværre vores middag, og vi blev kun indtil at forretten var spist. Men maden var god og deres ingefærs limonade var skøn, men servicen var meget ubehøvlet! Måske det havde været bedre, hvis at vi havde været der tidligere eller senere på dagen.

Dato for besøg: juni 2015
Tak, ceciliera

Rejsende, der kiggede på Maitrea, kiggede også på

Har du været i Maitrea? Fortæl om dine oplevelser!