“Store portioner, rimelige priser og velskænkede øl”
Anmeldelse af U Mlynare

U Mlynare
nr. 235 af 6.221 Restauranter i Prag
Køkkener: Europæisk, Tjekkisk, Østeuropæisk
Velegnet til: Lokalt køkken, Barhygge
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Kvarter: Hradčany og Letná
Anmeldt 26. januar 2020 fra mobile enheder

Ikke den store kulinariske oplevelse, men enkelt, nemt og veltilberedt, store portioner og til prisen er der ikke noget at udsætte på maden. Hurtig servering og meget opmærksom tjener. Udsyn til det åbne køkken, hvor der er rent og ryddeligt. Dejlig tæt på vores hotel.

Tak, trinevindum

Anmeldt 6. december 2019 fra mobile enheder

Meget hurtig og rigtig venlig betjening.
Udsyn til køkkenet, så du er ikke i tvivl om hvordan din mad bliver behandlet i køkkenet.
Rimelige priser.

Dato for besøg: december 2019
Tak, PerC107
Anmeldt 6. december 2019 fra mobile enheder

Hyggeligt sted med god service , dejlig mad fra åbent køkken venlig og opmærksom tjener helt sikkert et sted jeg vil besøge igen

Dato for besøg: december 2019
Tak, BirgitteH93
Anmeldt 21. september 2016 fra mobile enheder

Vi var forbi restauranten, på anbefaling fra vores hotel. Vi fik ikke tjekkisk mad, og det var måske der vi begik fejlen. I stedet bestilte vi 2 gange kyllingebryst - som i den grad var overstegt og tørt. Til det bestilte vi 1 gange pommes fritter og 1 gang salat. Salaten ville have jublet over en gang olie/eddike dressing - men det fik den ikke lov til.

Øllet derimod var godt - vi fik henholdsvis 1 dark øl og 1 raddler - og de var super gode.

Så måske skal man gå dertil for at få øl og tjekkisk mad.

Dato for besøg: september 2016
Tak, Klan29
Anmeldt 26. juli 2016 fra mobile enheder

Efter en dejlig oplevelse på Prags Slot tog vi trappen ned og slog os ned på denne hyggelige restaurant. Øllen fra egen tank var fremragende (det bedste jeg smagte i Prag) og både det udhulede brød med gullasch og det specielle «pork koner» kan i den grad anbefales.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, jeppebb

Rejsende, der kiggede på U Mlynare, kiggede også på

Har du været i U Mlynare? Fortæl om dine oplevelser!