Anmeldt d. 30. november 2018 fra mobile enheder

Havde booket 2 værelser, og selvom vi kom et par timer for tidligt, lod de os tjekke ind og få værelset tæt på hinanden. Værelset var rigtig fint, sengen var god, der var en god (men lidt dyr), minibar og et godt badeværelse. På hotellet var der en udenmærket bistro. Hotellet lå tæt på alt, selvom det ikke var helt i centrum.

Dato for ophold: november 2018
Tak, Deferimus
JurysInnPrague, Manager hos Botanique Hotel Prague, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. december 2018

Kære Deferimus!

Tak for din tilbagemelding med hensyn til din seneste oplevelse her hos os.

Vi var glade for at imødekomme dig inden den officielle check-in tid. Tak for at nævne.
Jeg var glad for at vide, at du nød vores imødekommende faciliteter og vores Bistro koncept.

Tak for din 5 * rating.

Du er velkommen til at kontakte mig direkte inden for din fremtidige booking @ jaroslav_krouzel@jurysinns.com.
Jeg vil gøre mit bedste for at hjælpe dig med enhver fremtidig anmodning.

Anmeldt d. 26. marts 2018

Super godt hotel!!! Kan anbefales. hotellet ligger gåafstand fra gågade, mad og shoppe facilitete, og 50m fra metro og sporvogn! God service på hotellet, rengøring god, samt lækker bistro med skøn brunch

Dato for ophold: marts 2018
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Jurys Inn
Tak, lineskaa
JurysInnPrague, Manager hos Botanique Hotel Prague, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. marts 2018

Kære lineskaa!

Tak for at gennemgå vores ejendom og til din mening om dit nylige besøg her hos os.

Jeg var glad for at vide, at du nød den centrale beliggenhed af vores ejendom og niveauet af vores tjenester.

Det vil være min fornøjelse at hjælpe dig inden for din fremtidige anmodning. Tøv ikke med at kontakte mig direkte @ jaroslav_krouzel@jurysinns.com.

Med varme hilsner.

Anmeldt d. 20. oktober 2017 fra mobile enheder

Dejligt hotel med fin beliggenhed. Perfekt for familieferie i Prag. Der er masser af gode restauranter i nærheden og kun 10 minutter til centrum. Vi boede i tre sengs værelse hvilket er perfekt til teenagere

Dato for ophold: oktober 2017
Tak, Rejseprof
JurysInnPrague, Manager hos Botanique Hotel Prague, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. oktober 2017

Kære Rejseprof!

Jeg vil gerne takke for dit ophold i vores hotel og for din tilbagemelding med hensyn til din seneste oplevelse her hos os.

Jeg var glad for at se dig nydt centrale beliggenhed af vores ejendom. Forhåbentlig får vi chancen for at byde dig velkommen snart igen.

Jeg vil gerne tilbyde dig min personlige hjælp inden for din fremtidige booking. Du er velkommen til at kontakte mig direkte @ jaroslav_krouzel@jurysinns.com med enhver fremtidig anmodning.

Med venlig hilsen.

Anmeldt d. 2. september 2016

Hotellet ligger i gåafstand fra stort set alle seværdigheder, centrum og restaurationsområderne. Hotellet er forholdsvis nyt. Værelserne pænt store. God sengekomfort (over middel). Rigtigt roligt. Vi hørte simpelthen ikke en lyd om natten, måske fordi vi havde værelse væk fra gaden. Offentlig transport lige uden for døren (sporvogn) og indkøbsmulighed i supermarked skråt over for hotellet eller 20 meter længere nede af gaden på samme side som hotellet. Receptionen meget venlig og imødekommende. Havde den oplevelse at glemme min pung i receptionen ved indcheckning, hvorefter receptionisten 10 min efter afleverede den på værelset. Rigtig god morgenmad.

Værelsestip: Bare book hotellet. Du fortryder det ikke.
Dato for ophold: august 2016
Tak, johssol
JurysInnPrague, Manager hos Botanique Hotel Prague, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. september 2016

Kære johssol,

Tak for din feedback på din seneste besøg her hos os.

Jeg var glad for at se dig nyde vores centrale placering og vores rummelige rumme faciliteter. Tak for din kommentar i forhold til vores receptionen team. Din feedback vil blive delt i teamet.

Tøv ikke med at kontakte mig direkte under dit fremtidige reservation på jaroslav_krouzel@jurysinns.com. Jeg vil gøre mit bedste for at quiet du med enhver anmodning.

Ønsker dig en smukkeste weekend.

Med venlig hilsen.

Operations manager

Anmeldt d. 27. juli 2016 fra mobile enheder

Jurys inn er simpelthen bare et super lækkert hotel og noget sødt og behjælpeligt personale. Vi fik et stort rum, da vi havde booket et rum med 4 sovepladser. Super lækkert lokale, med dejlige senge. Flot og velholdt, bare i orden. Vi spiste også på restauranten og må sige at det virkelig var topklasse, nærmest serveret på gourmet manér og stadigvæk til billige penge. Vi blev dog nød til at parkere bilen ude på gaden, da vi tilsyneladende ikke kunne køre med tagboks ned i parkeringskælderen, men til gengæld var det gratis hotellet ligger også i acceptabel gå afstand til nærmest samtlige af seværdighederne, cirka 15-20 minutters gang til "det gamle torv".

Dato for ophold: juli 2016
Tak, ren_dreslert
JurysInnPrague, Manager hos Botanique Hotel Prague, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. august 2016

Kære René Dresler T,

Tak fordi du tog dig tid til at lade os vide om din seneste oplevelse her hos os.

Jeg var glad for at læse du ikke nyde vores clen og besnærende rumme faciliteter. Tak for at nævne din spise erfaring. Din positive feedback vil blive delt i hele mad og drikke team.

Tak for din 5 * rating.

Tøv ikke med at kontakte mig direkte under dit fremtidige booking @ jaroslav_krouzel@jurysinns.com. Jeg vil gøre mit bedste for at hjælpe dig i alle spørgsmål.

Venlig hilsen.

Operations manager