“Overraskende godt”
Anmeldelse af Bistro Monk

Bistro Monk
nr. 172 af 6.221 Restauranter i Prag
Kvarter: Staré Město (den gamle bydel)
Kvarter: Staré Město (den gamle bydel)
Anmeldt 27. januar 2020 fra mobile enheder

Vi fandt tilfældigt ind på Monk med lys og indbydende indretning og velsmagende, lettere mad end vi ellers har fået.
Deres tatar og supersalat kan anbefales. Salaten indeholdt quinoa, kål, beder, avocado og perfekt stegt laks.

Tak, Kegris

Anmeldt 14. oktober 2019 fra mobile enheder

Midt i centrum - lige rundt om hjørnet for al støj og infernoet fra turistpladserne ligger denne ligge hyggelige café.
Varieret spisekort, lækkert morgenmadsudvalg, god service og så endelig et sted hvor priserne også er helt fair!!
Et sted vi kommer til at droppe ind på et par gange imens vi er i Prag, for bare at slappe af.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, mmellesen
Anmeldt 5. august 2019 fra mobile enheder

Vi besøgte stedet til morgenmad. Super hyggeligt, virkelig god mad og ikke særlig dyrt. Kan anbefales!

Dato for besøg: august 2019
Tak, 544pernilleh
Anmeldt 2. juni 2019 fra mobile enheder

Vi spiste morgenmad på vores tur til Prag og vi fortrød ikke vores besøg på denne lille bistro.
God kaffe, fin morgenmad og virkelig fin betjening.

Dato for besøg: juni 2019
1  Tak, Pra047
Anmeldt 28. maj 2019 fra mobile enheder

Indbydende og lækker mad i hyggelige omgivelser. Betjeningen er venlig,imødekommende og taler godt engelsk. Kan varmt anbefales.

Dato for besøg: maj 2019
Tak, Nanna H

Rejsende, der kiggede på Bistro Monk, kiggede også på

Har du været i Bistro Monk? Fortæl om dine oplevelser!