“Dejlig mad. Skøn udsigt. ”
Anmeldelse af Terasa U Zlate studne

Terasa U Zlate studne
nr. 53 af 6.189 Restauranter i Prag
Køkkener: Europæisk, Tjekkisk
Velegnet til: Romantisk, Forretningsmøder, Lokalt køkken, Særlige lejligheder
Spisemuligheder: Frokost, Aftensmad, Efter lukketid, Morgenmad, Levering, Reservationer
Kvarter: Hradčany og Letná
Anmeldt 10. september 2017 fra mobile enheder

Venlig tjener, flot udsigt og lækkert mad. Vi fik insalata caprese til forret og laksesteak til hovedret, hertil en tjekkisk vin, som var ganske god. Bestemt et besøg værd.

Dato for besøg: september 2017
Tak, linegraakjaer

Anmeldt 28. maj 2017

Dette er et af de bedste måltider jeg har fået. Højt oppe bagved slottet ligger denne perle med udsigt over Prag. Man bliver modtaget høfligt og budt på champagne. Alle retter er små kunstværker, men bemærk - at dette er gastronomi på højt niveau, så portionerne er ikke store. Til gengæld er alt yderst delikat. Betjeningen er dygtig, serviceminded og høflige. Vinen bliver bl.a. serveret i de smukkeste karafler. Kan klart anbefales!

Dato for besøg: maj 2017
Tak, viviolsen
Anmeldt 17. marts 2017 fra mobile enheder

Både maden og betjeningen var i en klasse for sig. Alle retter var små kunstværker med velafbalanceret smage og teksturer. Panoramaudsigten udover byen var fantastisk og det kan sagens betale sig at bestille i god for at få en bord ved vinduet. Behagelig musik i højtaleren og afdæmpet lys. Virkelig behagelig stemning.

Dato for besøg: marts 2017
Tak, 620anettes
Anmeldt 9. marts 2017 fra mobile enheder

Lækkert gourmet sortiment på menuen. Restauranten byder derudover på topklasse betjeningen, samt ikke at forglemme en fantastisk udsigt over Prags gamle smykke by.
Med garanti en god ide at bestille bord ved vinduet på Terass u Zlate Studne hvis man ønsker en madoplevelse ud over det sædvanlige.

Dato for besøg: marts 2017
Tak, deHeckmann
Anmeldt 24. august 2016 fra mobile enheder

Super lækker restaurant, som vi aldrig havde fundet uden tripadvisor. Maden var god omend ikke de store retter. Meget gourmet agtigt. Meget høflig og kompetent betjening. Udsigten over Prag er et kapitel for sig. Uovertruffen.

Dato for besøg: august 2016
Tak, Niels_V_Aa

Rejsende, der kiggede på Terasa U Zlate studne, kiggede også på

Har du været i Terasa U Zlate studne? Fortæl om dine oplevelser!