“Dejlig lokal mad. ”

nr. 407 af 6.164 Restauranter i Prag
Køkkener: Europæisk, Tjekkisk, Østeuropæisk
Velegnet til: Lokalt køkken
Spisemuligheder: Efter lukketid, Frokost, Morgenmad, Aftensmad, Reservationer
Kvarter: Staré Město (den gamle bydel)
Anmeldt 26. juli 2017 fra mobile enheder

Lokalt spisested inde midt i Prag. Stedet ligger en lille sidegade, væk fra de mange turister.
De tilbyder både lokalt og internationalt mad.
Vi bestilte lokalt mad, og det var dejligt lækkert.

Dato for besøg: juli 2017
Tak, Thomas L

Anmeldt 15. april 2017 fra mobile enheder

Efter at være gået forgæves til Mlejnice en aften, forsøgte vi igen men denne gang til frokost. Tjekkisk gullasch serveret i brød kan anbefales. Retten er ikke så voldsom stor, men rigeligt til at mætte en person. Børnene fik spareribs som var rigtig kødfulde.

Dato for besøg: april 2017
Tak, Kenneth H
Anmeldt 21. november 2016 fra mobile enheder

Interiør er med buer, bjælker, bindemidler og lakeret gammelt trægulv. Der hænger antikke objekter under loftet. Stemningen er hyggelig.
Tjeneren er ligeglad med kunderne, men serverer udmærket tjekkisk øl på opfordring.
Vi benyttede lejligheden til at prøve den tjekkiske specialet med gullasch i brødskål. Gullaschen opløser lidt af brødvæggen som man så kan spise. Brødet var glimrende og gullasch smagfuld, men kødstykker store lidt sejt.

Dato for besøg: november 2016
Tak, thomaspZ3960EP
Anmeldt 14. november 2016

Rigtig god atmosfæren . I gammel dags stil maden smagte rigtig god . Vi har prøvet lam steak . God vin og øl . Luxus mad til god priser

Dato for besøg: november 2016
Tak, Wissam E
Anmeldt 26. juli 2016 fra mobile enheder

I denne typiske tjekkiske restaurant blev vi mødt af et venligt personale og fik et dejligt måltid mad, med en glimrende peberbøf, gode chicken wings og koteletter. Den mørke øl var rigtig god og kan anbefales.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Jeppe B. B

Rejsende, der kiggede på Restaurace Mlejnice, kiggede også på

Har du været i Restaurace Mlejnice? Fortæl om dine oplevelser!