“Skuffet over kvaliteten af maden”
Anmeldelse af Cafe Savoy

Cafe Savoy
nr. 36 af 184 Dessert i Prag
Køkkener: Europæisk, Café
Velegnet til: Forretningsmøder, Romantisk
Spisemuligheder: Morgenmad, Frokost, Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer, Takeaway
Kvarter: Malá Strana (Lillesiden)
Anmeldt 14. oktober 2018 fra mobile enheder

Vi havde glædet os til at prøve Savoy, og både velkomsten, interiør og ikke mindst den særdeles venlige og kompetente betjening øgede vores forventninger.

Men dette er ikke et sted, man skal besøge for aftensmaden/det salte køkken.

Tag det for kagerne, men spis et andet sted.

Vores børn fik en “wienerschnitzel”, som var på niveau med en tysk Autobahn-restaurant. Fritterne var triste og tørre. Intet tilbehør ud over citron.

Deres platte med tjekkiske specialiteter var mildt sagt uspændende og selv et forsøg på elegant anretning hev det ikke op over det ordinære.

Til gengæld var priserne i top. Og kvaliteten matchede slet ikke prisniveauet.

Eneste grund til de tre stjerner er den venlige og dygtige og opmærksomme betjening.

Men de fortjener at få lov til at servere bedre mad.

Stort vinkort og dygtig somelier.

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, Kasper H

Anmeldt 14. oktober 2018 fra mobile enheder

Virkelig god sommelier og fremragende vin. Desværre var maden meget svingende. Selv fik jeg rigtig god laks til forret og and til hovedret, mens wienerschnitzelen, som andre i selskabet bestilte, var på niveau med et cafeteria på en færge. Slatne frostpomfritter med kedeligt kød. Til gengæld var den dyr. Synd.

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, Katrine L
Anmeldt 26. juli 2018 fra mobile enheder

Rimeligt dyrt og kedelige kager. God betjening og flinke tjenere. Mange mennesker. Blev anbefalet af vores værtspar.

Dato for besøg: juli 2018
Tak, hellewith
Anmeldt 24. maj 2017

Alt var godt ved at spise morgenmad på Cafe Savoy - smukt sted, god og venlig betjening, og maden var helt i top (jeg har sjældent spist et blødkogt æg med så stor fornøjelse!) Stedet er med al rimelighed populært, og det kan svare sig at reservere på forhånd, hvis man kender sin tidsplan. Det eneste jeg fortryder er, at vi ikke kom der igen.

Dato for besøg: maj 2017
Tak, KarenBek
Anmeldt 16. maj 2017 fra mobile enheder

Virkelig flot sted, hvor man om ikke andet skal gå ind for at se de smukke lofter. Vi kom 30 min inden lukketid, så det var måske derfor at kagen var lidt tør. Man skal helst reservere bord.

Dato for besøg: maj 2017
Tak, Helle1979

Rejsende, der kiggede på Cafe Savoy, kiggede også på

Har du været i Cafe Savoy? Fortæl om dine oplevelser!