“Hyggelig lokal restaurant”

Køkkener: Tjekkisk
Velegnet til: Familier med børn, Lokalt køkken, Store grupper
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Aftensmad, Frokost, Reservationer
Anmeldt for 16. august 2017 fra mobile enheder

De har forstand på at lave mad og det er en hyggelig stemning med deres uniformer og gamle indretning. Vil ikke mene det er en turistfælde, men et sted man får god billig lokale retter. Hvis du er i kutna hora så spis her.

Tak, Jonathan C

Anmeldt for 25. april 2017

Restauranten har et meget omfangsrigt spise, med hovedvægt på regionale retter. Det vi fik var helt i top, velsmagende og rigeligt. Meget fin betjening og ikke mindst at de har deres egen bryggede øl.

Tak, Søren M
Anmeldt for 19. oktober 2016 fra mobile enheder

Hele familien var på besøg på restauranten til frokost. Stedet kan klart anbefales, maden var skøn, betjeningen i top og stedet fremstod i gammel stil.

Tak, Mike G
Anmeldt for 26. september 2014

Var flere gange på denne restaurant under ferie i Kutna Hora, Tjekkiet. Fik altid meget lækker mad og god service. Restauranten er delt op i to, hvor man det ene sted ikke måtte ryge og i den anden foregik rygning først fra kl 17.00, hvilket er rigtig godt. Tjenere er meget opmærksomme på om man mangler noget. Omgivelserne er indrettet med middelaldertema, hvilket har sin charme. Restauranten kan absolut anbefales, hvis man er i Kutna hora.

• Stemning
Tak, Marnielsen
Anmeldt for 25. marts 2013

Vi havde lige en halv time, inden turguiden hentede os, så alle 8 sprang hen til denne spændende rest. Dog ikke for at spise, men for at smage deres berømte øl - uhmmm Dette kan varmt anbefales af alle.

• Stemning
1  Tak, Charlottequinde

Rejsende, der kiggede på Dačický restaurant, kiggede også på

Kutna Hora, Central Bohemian Region

Har du været i Dačický restaurant? Fortæl om dine oplevelser!