“Kan ikke blive træt af det her hotel”
Anmeldelse af Hotel Enfrente Arte

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 6 websites mere!
Hotel Enfrente Arte
Vurderet som nr. 3 ud af 40 hoteller i Ronda
Anmeldt 22. september 2017 fra mobile enheder

Igen blev jeg begejstret. Er forelsket i hotellet og i Ronda. Det er som at være hjemme. Morgenmaden bliver bedre og bedre. Udsigten ubeskrivelig og alle vildt venlige. Så kan kun sige tak tak tak. Jeg kommer igen

Overnattede: September 2017, rejste med venner
Tak, Waldau

Anmeldt 2. oktober 2016 fra mobile enheder

Vi havde ikke på forhånd bestilt hotel, men havde bl.a. Hotel Enfrente Arte i kikkerten. Da vi kom, så havde de 1 værelse ledigt, og hvilket værelse! 2 etager med masser af plads og dejlige terrasser at gå ud på. Det mest overraskende var den frie bar, som vi aldrig før har oplevet. Sørg selv for god kaffe, fine vine og øvrige drikkevarer. Derudover rigtig gode anbefalinger på spændende restauranter og helt vildt overraskende kunst på hotellet.

Overnattede: Oktober 2016, rejste som par
Tak, JesperA61
Anmeldt 21. juli 2016

Vi var spændte på hotellet da vi havde hørt meget godt om det. Vi blev ikke skuffede. Meget venlig personale i receptionen. Morgenmaden var virkelig god. Flere frisk lavede specialiteter fra køkkenet.som var virkelæig hjælpsom, engagerede og I mødekommende. Mange sjove og interessante finesser på hele hotellet fra temaerne på værelserne til tropelandet med fiske-massage. Fri bar med varer af god kvalitet. Terrasse med udsigt over dalen og surf-borde. Kommer vi til Ronda igen bor vi her!

• Overnattede: Juni 2016, rejste med venner
Tak, Niels B
Anmeldt 12. juni 2016

Hotellet, der er beliggende i udkanten af den historiske bydel, har den mest fantastiske patio i flere niveauer med mange forskellige kunstværker fordelt på alle etager ude og inde. Alle rum er individuelt indrettet med genbrugsfund og retro design.

Morgenmaden var et helt kapitel for sig. Den fantastiske kok tilberedte hver morgen nye lækre og sunde specialiteter med gode lokale råvarer. Så morgenmaden var lige så spændende og kreativ som hotellets indretning.

Desværre var vi så uheldige at blive indlogeret i et lille mørkt værelse i gadeplan, og der var absolut ingen støj isolering i væggene, så jeg lukkede stort set ikke et øje den første nat. Sengen var i øvrigt meget lille til to personer, og der var kun et enkelt lagen og to ikke særlig komfortable puder. Saniteten var absolut ikke opdateret. Toilettet var udstyret med gammeldags "træk og slip" og larmede som bare pokker.

Så vælg dette hotel, hvis du gerne vil ha' en anderledes hotel oplevelse, men ikke hvis du har brug en god nattesøvn og komfort.

• Overnattede: Juni 2016, rejste som par
Tak, Lise1901
Anmeldt 19. juli 2015 fra mobile enheder

Her skal vi bestemt tilbage til. Sjældent har vi følt os så godt tilrette på et hotel. Meget venlige og imødekommende personale. Morgenmaden var en interessant oplevelse, hver dag, med nye små retter.
Hotellet er spændende indrettet/dekoreret. Man finder konstant nye interessante kroge/kunst og andet. Der er fri bar (kaffe/øl/sodavand/vin/juice), som en del af konceptet. Deres hjemmeside lever fuldt ud op til beskrivelsen

Overnattede: Juli 2015
Tak, Dorte R
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i Ronda
3,8 km væk
1.368 anmeldelser
0,3 km væk
Hotel Alavera de los Banos
Vis priser

Har du været i Hotel Enfrente Arte? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Hotel Enfrente Arte

Adresse: Calle Real 42, 29400 Ronda, Spanien
Telefonnummer:
Beliggenhed: Spanien > Andalusien > Province of Malaga > Costa del Sol > Ronda
Faciliteter:
Gratis morgenmad Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted) Suiter Swimmingpool
Hotelstil:
Nr. 2 familiehotel i Ronda
Nr. 3 romantisk hotel i Ronda
Prisområde: 613 kr.-853 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:3 stjerner — Hotel Enfrente Arte 3*
Antal værelser: 10
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Hotels.com, Booking.com og TripOnline SA, så du med ro i sindet kan reservere på Hotel Enfrente Arte. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
Enfrente Arte Hotel
Enfrente Arte Ronda

Er dette din TripAdvisor-registrering?