Hotel Enfrente Arte
  • Pool
165 $
158 $
  • Pool
Polo Hotel(Ronda)(Meget for pengene!)
44 $
40 $
Besparelsesbesked! 13 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 13 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 46 $ pr. overnatning.

Hotel Molino del Arco(Ronda)(Meget for pengene!)
108 $
Besparelsesbesked! 15 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 15 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 127 $ pr. overnatning.

Hotel Molino del Puente Ronda(Ronda)(Meget for pengene!)
87 $
  • Morgenmad inkluderet
La Perla Blanca(Ronda)(Meget for pengene!)
99 $
93 $
79 $
  • Restaurant
255 $
207 $
Official Site
Besparelsesbesked! 12 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 12 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 236 $ pr. overnatning.

101 $
Anmeldt for 2. oktober 2016 fra mobile enheder

Vi havde ikke på forhånd bestilt hotel, men havde bl.a. Hotel Enfrente Arte i kikkerten. Da vi kom, så havde de 1 værelse ledigt, og hvilket værelse! 2 etager med masser af plads og dejlige terrasser at gå ud på. Det mest overraskende var den frie bar, som vi aldrig før har oplevet. Sørg selv for god kaffe, fine vine og øvrige drikkevarer. Derudover rigtig gode anbefalinger på spændende restauranter og helt vildt overraskende kunst på hotellet.

Overnattede: oktober 2016, rejste som par
Tak, JesperA61
Anmeldt for 21. juli 2016

Vi var spændte på hotellet da vi havde hørt meget godt om det. Vi blev ikke skuffede. Meget venlig personale i receptionen. Morgenmaden var virkelig god. Flere frisk lavede specialiteter fra køkkenet.som var virkelæig hjælpsom, engagerede og I mødekommende. Mange sjove og interessante finesser på hele hotellet fra temaerne på værelserne til tropelandet med fiske-massage. Fri bar med varer af god kvalitet. Terrasse med udsigt over dalen og surf-borde. Kommer vi til Ronda igen bor vi her!

• Overnattede: juni 2016, rejste med venner
Tak, Niels B
Anmeldt for 12. juni 2016

Hotellet, der er beliggende i udkanten af den historiske bydel, har den mest fantastiske patio i flere niveauer med mange forskellige kunstværker fordelt på alle etager ude og inde. Alle rum er individuelt indrettet med genbrugsfund og retro design.

Morgenmaden var et helt kapitel for sig. Den fantastiske kok tilberedte hver morgen nye lækre og sunde specialiteter med gode lokale råvarer. Så morgenmaden var lige så spændende og kreativ som hotellets indretning.

Desværre var vi så uheldige at blive indlogeret i et lille mørkt værelse i gadeplan, og der var absolut ingen støj isolering i væggene, så jeg lukkede stort set ikke et øje den første nat. Sengen var i øvrigt meget lille til to personer, og der var kun et enkelt lagen og to ikke særlig komfortable puder. Saniteten var absolut ikke opdateret. Toilettet var udstyret med gammeldags "træk og slip" og larmede som bare pokker.

Så vælg dette hotel, hvis du gerne vil ha' en anderledes hotel oplevelse, men ikke hvis du har brug en god nattesøvn og komfort.

• Overnattede: juni 2016, rejste som par
Tak, Lise1901
Anmeldt for 19. juli 2015 fra mobile enheder

Her skal vi bestemt tilbage til. Sjældent har vi følt os så godt tilrette på et hotel. Meget venlige og imødekommende personale. Morgenmaden var en interessant oplevelse, hver dag, med nye små retter.
Hotellet er spændende indrettet/dekoreret. Man finder konstant nye interessante kroge/kunst og andet. Der er fri bar (kaffe/øl/sodavand/vin/juice), som en del af konceptet. Deres hjemmeside lever fuldt ud op til beskrivelsen

Overnattede: juli 2015
Tak, Dorte R
Anmeldt for 16. oktober 2014

Hvor skal man begynde og hvor skal man ende i en anmeldelse af dette helt usædvanlige hotel. Det er gennemsyret af charme og "feel good" stemning. Nærmest som at være på besøg hos gode venner. Det er et lille sted, med masser af sjov og spændende kunst. Der er fri selvbetjenings bar døgnet rundt, morgenmaden er fantastisk , personalet er meget hjælpsomt. Forvent ikke den helt vilde komfort på værelserne, der er hvad der skal være, men af og til viger praktisk indretning for sjove indfald.
Vi har været på hotellet to gange - første gang i 2003, og nu igen i 2014, og vi håber at kunne kommer her igen engang.

• Overnattede: oktober 2014, rejste med venner
Tak, Dorte Merete L