Fastlås den laveste pris fra disse websites
Snaptravel
Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt d. 6. september 2015

Venlige ansatte/bestyrer der sørger godt for deres gæster. God service, især skal fremhæves morgenbuffet'en, og værtinden som tog imod, altid frisk og venlig, en god start på dagen. Lille men flot klar og ren pool. Vi kommer gerne igen.

Værelsestip: Værelser mod syd, ingen morgen sol.
Dato for ophold: september 2015
1  Tak, reimann2015
Anmeldt d. 18. august 2015

Et hotel hvor vi fik en god og personlig betjening, vi fik endda vores egen p-plads lige udenfor hotellet uden gebyr. Mange har klaget over rengøringen, men vi fik gjort rent alle dage bortset fra søndag hvor vi kun fik tømt skraldespand . Nye håndklæder hver dag og skift af sengetøj tre fire gange på 14 dage. Hotellet er et godt udgangspunkt hvis man vil ud og køre da det ligger tæt på motorvejen, dog ikke så tæt på så at man hører den. Personalet arbejder hårdt og prøver at gøre alle tilfreds , og da vi var der midt i højsæsonen var det ikke let for dem at nå det hele, men hvis man selv er positiv og glad bliver du bemødt med datsamme! Morgenbuffet og halvpension kan købes fra da til dag , ok men ikke i top. Vi boede højst op med udsigt over pool og pinjeskov , her var det stille og roligt . AC på rummet som kan indstilles på mange måder og fan i loftet fungerede udmærket. Vi betalte 14 Euro for internet /uge og det fungerede fint bortset for at det kun kan bruges på 1 tlf,iPad, eller pc . Safetyboks findes ved siden af reception og kostede ca 20 Euro for 14 dage. Det tager ca 10 min at gå til stranden , men da det var meget lavvandet og mange mennesker der kørte vi til andre steder for at bade. På hotellet har de en kontakt til biludlejning hvor vi lejede bil til et godt pris og med god service. Vi havde en dejlig ferie på Mallorca med en god base på dette hotel. Vi indkøbte en elkedel så at vi kunne lave kaffe og varme vand til lidt suppe , det var nok det eneste som vi ellers manglede.

Værelsestip: Værelse 415 udsigt til pool og skov , stille og roligt
Dato for ophold: juli 2015
Tak, Ewa63
Anmeldt d. 13. august 2015

Vi boede der 2 uger via Spies rejser -Det er det mest usle hotel vi nogensinde har boet på .Beskidt ,der blev ikke gjort rent og hver anden dag manglede der håndklæder
Manageren var en stupid fyr arrogant og troede ikke på os ,når vi sagde der ikke var gjort rent eller vi mgl håndklæder .... Hold jer langt væk fra dette hotel
Meget larm i området !!

Dato for ophold: juli 2015
Tak, Kirsten R
Anmeldt d. 4. juni 2015

Nedslidt ældre hotel. Modvillig manglende service.
Virkelig mangelfuld rengøring: Kompakt nullermændsstriber langs væggene på gangene, elevator stopper gentagne gange pga. døren ikke kan lukke, da rillen den kører i er lukket af snavs og det værste ved det - personalet gjorde ingenting ved det i løbet af de sidste 2 dage vi boede der. Måtte bære vores kufferter ned af trappen ved afrejse.
Den ene madras på vores værelse var så skæv og forlagt, at man gled ud af sengen. Desuden var en fjeder sprunget i madrassen. Bad om at få den byttet uden held. Klagede vores nød til guiden og der skete så det, at vores dør blev revet op og 2 gamle snavsede dynetæpper blev smidt ind i værelset og døren smækket igen.
Desuden er området et ungekvarter for tyskere og gaderne sejler i affald hver morgen.
Den ene stjerne gives for en god morgenkomplet, hvis man da kan løsrive sine tanker fra hvordan rengøringen er i køkkenet, men den kan jo være OK.
Vores råd: Find et andet hotel et andet sted på Mallorca.

Dato for ophold: august 2014
2  Tak, Poni9300
Anmeldt d. 5. september 2014

Aldrig har jeg boet så ringe -
Der er beskidt ALLE vegne, drænriste ved poolen ødelagt/knækket (lige til at falde og brække benene), ubehøvlet personale. Man kan prøve at klage, men hotellet (ejerne og "manageren") er fløjtende ligeglade. Myrer overalt, mange gæster havde dem i sengen. Intet køleskab, ingen wifi, ingen aircondition. Alt i alt forfærdelig oplevelse.

Dato for ophold: september 2014
4  Tak, Spauenfeldt