“Frokost”

Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Udendørsservering, Reservationer
Anmeldt 17. maj 2017 fra mobile enheder

Udemærket frokost
Skøn placering på strandpromenaden Playa de Palma
Fik ensalada caprese, den var god, men der manglede lidt brød til synes jeg, ellers anbefalelsesværdigt!

Tak, LouiseG1608

Anmeldt 30. august 2016 fra mobile enheder

Der var proppet med mennesker og personalet havde svært ved at smile.
Jeg bestilte grillede kyllingebryst med ris og svampesauce. Kylling og ris var så tørre og der var intet smag i noget af det.
Oveni sad vi i en sky af tobaksrøg fra nabobordet.
Jeg forstår ikke at det er et sted der bliver rost så meget.

Tak, Thelinbrandstrup
Anmeldt 13. august 2016 fra mobile enheder

Vi besøgte cafeen og fik en god tapas bestilte bord til samme dags aften. Godt at vi havde booket steder var godt besøgt. Vi fik et dejligt bord ude med udsigt til vandet. Men maden var ret skuffende. Det kan ihvertfald ikke anbefales at bestille bagte kartofler - de lignede kogte og var kolde. Kylling i peanut sauce var ok, men steak var sej og senet.

Tak, Helle L
Anmeldt 23. maj 2016

Vi blev kontaktet på gaden og gav det en chance... heldigvis, for det var en rigtig god oplevelse... Super betjening, super flot anrettet og velsmagende mad, god beliggenhed med udsigt ud over vandet fra 1. sal og områdets skønne solnedgange. Rimelig priser. .. vi spiste der igen dagen efter !

Tak, HelleKj
Anmeldt 24. juni 2015

Venlig og godt engelsk talende personale ! Super lækker tapas og paella, til fornuftige penge og en lækker udsigt både på terrasse og strand promenade

1  Tak, KennyBovien

Rejsende, der kiggede på Restaurante Del Sol, kiggede også på

El Arenal, Mallorca

Har du været i Restaurante Del Sol? Fortæl om dine oplevelser!