“Rigtig god mad”

Los Bandidos
nr. 20 af 227 Restauranter i Ayia Napa
Køkkener: Mexicansk
Velegnet til: Familier med børn, Særlige lejligheder, Romantisk, Store grupper
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Aftensmad, Levering, Udendørsservering, Reservationer
Anmeldt 8. august 2018 fra mobile enheder

Rigtig god mexicansk mad. Altid mange mennesker, så vi gik forgæves en aften og måtte bestille bord til aftenen efter. Venligt personale. Kommer gerne igen.

Tak, Camilla P

Anmeldt 6. august 2018 fra mobile enheder

Det skal opleves!!
Vi har været der før og kommer igen og igen, maden er super lækker, personalet er flinke og glade, fødselsdag skal opleves det er en fest, husk at bestille bord 2-3 dage før, meget populært sted og er det hele værd

Tak, kasper j
Anmeldt 17. juni 2018 fra mobile enheder

Super spisested med det lækreste mexicanske mad. Liv og glade dage for fødselsdagsgæster og opmærksomt og venligt personale. Kan varmt anbefales.

Tak, 6fly6pejs
Anmeldt 11. februar 2018 fra mobile enheder

Et fint sted, dog kan det hurtigt blive lidt kedeligt som andengangs besøg, da alle retter minder utroligt meget om hinanden, dog er kvaliteten god og deres beef forret er suveræn.

Tak, Thomas L
Anmeldt 7. november 2017

Har fået så mange gode anmeldelser, det må vi da prøve, elsker Mexicansk mad, men for dælen jeg/vi blev skuffet, har spist meget Mexicansk mad, så tak for mad.

Tak, Jørgen S

Rejsende, der kiggede på Los Bandidos, kiggede også på

Ayia Napa, Famagusta District

Har du været i Los Bandidos? Fortæl om dine oplevelser!