“VIRKELIG GOD MAD!”
Anmeldelse af Sale e Pepe

Sale e Pepe
Køkkener: Italiensk

VIRKELIG GOD MAD! Restauranten er pæn, og man får god service. Helt klart et sted jeg vil spise igen!

Dato for besøg: juni 2022
Tak, 232sofieh

Anmeldt 3. maj 2022

Rigtig god mad! Fik en drink jeg ikke kunne lide og da tjeneren blev opmærksom på dette, skulle jeg ikke betale for den og fik endda en dessert istedet for på husets regning.

Dato for besøg: maj 2022
Tak, N1255NIsimoner
Anmeldt 14. april 2022

En fantastisk oplevelse. For det første fik vi den bedste betjening og maden var helt i top. En restaurant hvor man følte sig velkommen og fik en særlig behandling. Havde givet 6 stjerner, hvis man kunne

Charlotte Fra Danmark

Dato for besøg: april 2022
1  Tak, 223charlottej
Anmeldt 8. januar 2022 fra mobile enheder

Super lækker atmosfære, og super velsmagende mad. Vi fik både forret og hovedret og alt smagte virkelig lækkert! Servicen var god, indtil vi havde bestilt. Vi havde lidt problemer med at komme i kontakt med tjeneren og måtte bede om vand flere gange. Vi havde også svært ved at komme i kontakt med tjeneren da vi skulle betale. Det virkede som om de havde meget travlt og gerne ville have mange folk igennem hurtigt. Men maden var der intet dårligt at sige om.

Dato for besøg: oktober 2021
Tak, 531simonen
Anmeldt 27. oktober 2021 fra mobile enheder

En rigtig lækker restaurant med hurtig søde betjening. Fik pizza og risotto som var utroligt vel tilberede, kan kun anbefales

Dato for besøg: oktober 2021
Tak, Peter N

Rejsende, der kiggede på Sale e Pepe, kiggede også på

Ayia Napa, Famagusta District

Har du været i Sale e Pepe? Fortæl om dine oplevelser!