Fastlås den laveste pris fra disse websites
FindHotel
Hotels.com
eDreams
Anmeldt d. 8. april 2022

Har været i Agia Napa 10 gange nu, og det er et af de allerbedste hoteller jeg har boet på overhovedet. service, rengøring, morgenmad, reception, poolområde, maden generalt er bare helt i top. her kommer jeg til at bo i mange år fremover, når jeg kommer igen.

Værelsestip: its all perfekt
Dato for ophold: april 2022
Tak, 952larsf
Anmeldt d. 10. november 2021

Skal HELT klart tilbage :)

En god ven, anbefalede det her hotel. Hun plejer at bo der, når hun er på Cypern - hvilket hun er én gang om året.
Det her er nok det bedste hotel jeg har boet på. ALLE på det her hotel, vil bare deres gæster det bedste. Jeg blev opgraderet fra "alm" til udsigt over pool, uden ekstra beregning.
Der er ikke det de ikke vil gøre for dig. Jeg havde bestilt med All inclusive. normalt er all inclusive sådan lidt tjah. Her kan du vælgmellem 3 signatur restauranter til aftensmaden (bl.a japansk italiensk og en cafe).
Hvis du ikke kan nå dem, så kan du altid spise ved buffeeten, som først lukker 21.30:.
jeg kan på det varmeste anbefale dette sted - du vil ikke fortryde det.

Dato for ophold: oktober 2021
Tak, Henrik H
Anmeldt d. 31. august 2021

Det helt rigtige hotel for en voksenferie.
Meget indbydende faciliteter, atmosfæren er stille og fredeligt selv om hotellet ligger midt i centrum.
Fantastisk personale - lige fra reception til rengøring, altid med smil på læben og alle gør hvad de kan for at give dig det bedste ophold.
Det er ikke sidste gang vi besøger hotellet :-)
Og så lige - fantastisk et hotel hvor rygning er tilladt, på balkoner og på det udendørs poolområde og launge (vi er trods alt VOKSNE der selv har taget stilling til rygning)

Dato for ophold: august 2021
Tak, Hollyday2009
Anmeldt d. 30. august 2021

Varmeste anbefalinger. Fremragende sted, styr på alt. Styr på corona håndtering, meget rent og virkelige pænt og flot indrettet værelser. Helt i top personale, som knoklede derudaf og det gælder dem alle jeg mødte under mit ophold. Lækker morgenmad, mega cool pool bar, med super mad, og til gode priser. Fedt med badehåndklæder til poolen. God massage, lækkert trænings lokale. De får 5 stjerner fra mig.

Værelsestip: Gode rene værelser, uden støj
Dato for ophold: august 2021
Tak, JFKenny
Anmeldt d. 20. juli 2021 fra mobile enheder

Der er kun tre dårlige ting at skrive om hotellet, så lad mig starte med dem:
1: det er lidt dyrt at købe drikkevarer i baren ved poolen
2: de har ikke køleskab, men en “minibar”. Det holder kolde ting kolde, men køler altså ikke ting.
3: værelserne er ikke så store.

Udover det er det et FANTASTISK sted. Personalet er mega søde og service-mindede. De løser dine problemer med det samme, hilser på dig, og rengøringen kommer løbende, så du ikke er tvunget til at stå tidligt op.
Det er et lille paradis midt i Ayia napa. Beliggenheden kunne ikke være bedre! Det betyder også at der er lidt støj fra tivoliet i nærheden, men det må man jo regne med, når det ligger så tæt på.
Vi har haft det fantastisk her, og hvis vi kommer tilbage til Cypern, kommer vi til at bo her igen.
Tusinde tak for jeres søde receptionister og venlige personale, det gør ens ferie hundrede gange bedre.

Værelsestip: Sørg for at købe kolde drikkevarer Vær søde ved personalet
Dato for ophold: juni 2021
Tak, Junifriis