“Spareribs ”

nr. 42 af 228 Restauranter i Ayia Napa
Velegnet til: Familier med børn, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 7. maj 2017 fra mobile enheder

Vi købte 2 spareribs, 1 græsk salat og 2 Keo øl. Samlet pris 40 euro. Betjening venlig og god. Det smagte ok. Men den på ene portion var kødet lunkent. BBQ saucen var til syneladende varmet og helt over.
Den virkede købt færdiglavet.
På menukortet stod byens bedste.
Det forpligter og det levede måltidet ikke op til.
Gitte og Frank

Dato for besøg: maj 2017
Tak, Frankvje

Anmeldt 17. september 2016 fra mobile enheder

Stedet er hyggeligt. Værten Tania, holder gang i stedet. Hun er den grunden til at stedet for 4. Maden er ok til prisen, men heller ikke andet. Ring med klokken, inden igår så de ved at de har givet jer god service !

Dato for besøg: september 2016
Tak, Pedp S
Anmeldt 16. maj 2016 fra mobile enheder

Igen i år har vi besøgt denne restaurant som udefra fremstår enkel men tag ikke fejl af det.
Indefra møder du service smil, sågar kan servitricen ikke lade være at danse rundt af livsglæde.
Derudover møder du dejlig veltilberedt mad hurtig og korrekt ekspedition med fokus på dig som gæst.
Giv jer selv den oplevelse

Dato for besøg: maj 2016
1  Tak, Hrjolls
Anmeldt 28. april 2015

Lækker veltilberedt mad . Meget venligt personale som er obs på kunden gennem hele aftenen. De slutter af med at give en brandy el. likør

Dato for besøg: april 2015
1  Tak, LeneGOdense
Anmeldt 16. september 2014

Professionel service, særdeles venligt imødekommende personale. Raphaels Restaurant serverer rigtig god lokal mad, hvor tiden ikke er styrende; men gæsternes behov og ønsker.
Raphaels Restaurant kan varmt anbefales til andre. Bestemt et besøg værd.
Jeg lægger helt sikkert vejen forbi, hvis jeg igen kommer på disse kanter.

Dato for besøg: september 2014
    • Stemning
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med restauranten
2  Tak, jjtermansen

Rejsende, der kiggede på Raphael's Restaurant, kiggede også på

Ayia Napa, Famagusta District

Har du været i Raphael's Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!