“Et besøg værd”

Køkkener: International
Velegnet til: Smuk udsigt
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 4. oktober 2017 fra mobile enheder

Vi sluttede vores dejlige ferie i Ayia Napa af med et besøg på denne restaurant. Vi bestilte bord 3 dage før. Og det var helt fantastisk. Virkelig god mad til os alle og vi var 7. Meget børnevenlig. Flotte lokaler og søde tjenere
Vi sad udenfor. Flot udsigt selv om det var mørkt

1  Tak, Susanne V

Anmeldt 8. september 2017 fra mobile enheder

Lækker restaurant - skøn udsigt - venlig og professionel betjening og vigtigst: LÆKKER MAD. Klart et besøg værd.

Priserne var bestemt rimelige (100€ for 2 med vin og 2 retter.

1  Tak, Sidse N
Anmeldt 29. august 2017

På Adams Beach Hotel ligger The Glasshouse Lounge restaurant på øverste etage. Vi blev modtaget af Cleo og John og de gjorde vores aften til noget helt særligt. Vi havde forsøgt at få et bord aftenen før, det var ikke muligt. Vi bookede i stedet næste aften og det var magisk. Vi blev placeret udenfor på terassen med et view af format! De kom med et glas champagne og beklagede at Miss Joe ikke kunne booke bordet dagen før, service ud over det sædvanlige! Vi delte to forretter 4 mennesker og derefter fik vi forskellige hovedretter. Jeg fik tun og den var så frisk og lækker og med det mest fantastiske tilbehør, lækre vine til, afstemt til maden. Min datter og jeg fik dessert og kaffe, mændene Metaxa og cigar:-) Hele tiden kom tjenerne og Cleo og John og spurgte til vores velbefindende. Der var udsøgt service fra start til slut og vi kunne ikke ende vores ferie på en bedre måde. Tusind tak!

1  Tak, Korsbeks
Anmeldt 11. august 2017 fra mobile enheder

Helt superb mad, aften og udsigt, 6 ud af 6 stjerner.
Prisen er i den dyre ende sammenlignet med andre restauranter i området, men maden kan på ingen måde heller sammelignes - her er tale om eksklusiv gourmet restaurant og med det 'in mente', er prisen helt fair.
Hvis du kommer til Ayia Napa skal du uden tvivl gøre dig selv den tjeneste, at tage en middag en aften her!

Intet under dette sted ligger nr 1 på tripadvisor - vil uden tøven anbefale stedet!!

Tak, SimonBuss
Anmeldt 14. juli 2017

Fantastisk velkomst, super skarp betjening til forret og hovedret. God opmærksomhed. Lækkert mad, god præsentation.
Bøfferne levede ikke helt op til forventningen i disse rammer. Vi har fået bedre bøffer på en anden restaurant i Ayia Napa på tidligere på denne ferie.
Da vi bestiller dessert, mister tjenerne åbenlyst interesse for vort selskab. Vi må rykke for desserten efter 30minutter (is og ostebord)
Vi har bestilt endnu en flaske vin til vores oste dessert. Men skal selv fylde på da tjenerne ikke kommer forbi bordet mere.
Slutteligt bliver jeg faktisk nød til at spørge tjenerne flere gange om de har tid til at modtage betaling for vores middag.
Ærgeligt, da omgivelserne og kompetencerne, synes så nemt at kunne have givet en så meget bedre oplevelse ved minimal indsats.

Tak, Nils E

Rejsende, der kiggede på Glasshouse Lounge Restaurant, kiggede også på

Ayia Napa, Famagusta District

Har du været i Glasshouse Lounge Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!