“Super oplevelse”

Køkkener: International
Velegnet til: Smuk udsigt
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 5. maj 2017 fra mobile enheder

Maden var perfekt og betjeningen var i top. Stedet kan anbefales. Ekstra bonus - super flot udsigt ..

2  Tak, afroststudsgaard

Anmeldt 27. september 2016

En helt igennem fantastisk middag. Super betjening og ikke mindst helt igennem mad på højt niveau. Bøffen kan anbefales og min kone fik en super Cheesecake til dessert.
Rigtig godt vin udvalg. Niveauet er bare bedst her hos Glasshouse I Ayia Napa. Bestil gerne bord, så får man en god plads med den bedste udsigt over Nissi Beach.

2  Tak, Frank B
Anmeldt 11. september 2016 fra mobile enheder

Vi havde længe før vi tog afsted til Ayia napa undersøgt her på TripAdvisor hvilken restaurant der havde bedst anmelder og bookede derfor bord på GlassHouse.
Vi blev ikke skuffet, Fantastisk udsigt, fantastisk mad, fantastisk service, fantastiske cocktails og vin.
Klart et sted jeg vil anbefale til andre.

4  Tak, Signe H
Anmeldt 8. juli 2016 fra mobile enheder

Vi valgte at bestille bord på Glasshouse, da de havde den bedste rating her på Tripadvisor.

Vi havde en fantastisk oplevelse, med lækker mad, god udsigt og fantastisk service!!

Kan virkelig anbefales!

Tak, JesperThingbak
Anmeldt 3. juni 2016 fra mobile enheder

Fantastisk restaurant i absolut særklasse med den smukkeste udsigt.
Mad og vinen var perfekt og tjenerne var diskrete.
Carpaccio'en smeltede på tungen og bøffen perfekt stegt og cheesecaken var himmelsk.
Snyd ikke jer selv for et besøg på toilettet, selv det er overdådigt.
Ikke uden grund at de ligger nr 1 på tridadvisor og helt bestemt fortjent.
5 KÆMPE stjerner herfra.

Tak, Marlene B

Rejsende, der kiggede på Glasshouse Lounge Restaurant, kiggede også på

Ayia Napa, Famagusta District

Har du været i Glasshouse Lounge Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!