“kan ikke anbefale budget - Ikke nogen god oplevelse at leje bil i Cypern”
Anmeldelse af Budget

Vi lejede en bil en uge i Cypern. Afhentede den i lufthavnen hos en halvsur diskmedarbejder. Ved selve udleveringen af bilen var de utrolig søde, men åbentbart også lidt hurtige. bilen blev hurtigt gennemgået for småskrammer osv. Vi fik nøglen og rapporten. Tog selv en del billeder og en hurtigt video. Der skulle vi nok have været lidt grundigere. Alt fungerede iløbet af ugen og det er skønt at have sin egen bil på cypern. Problemet opstod selvfølgelig da vi afleverede bilen. Der "opdagede" de en bulen under venstre dør. Den bulen var ikke på den udleverede rapport og derfor var det selvfølgelig os, der havde lavede. Den mener vi ikke, men der er ikke noget at gøre da man har betalt 750 euro i dipositium, så fratog lige 238 euro for denne bulen. Jeg vil kalde det pengebulen for det nummer kan de lave mange gange. Så et råd - kig også efter buler under bilen.

Rejsedato: september 2020
    • Køretøjets tilstand
    • Værdi for pengene
Tak, 647allanv
Skriv din egen anmeldelse

Har du været i Budget? Fortæl om dine oplevelser!

Tilføj billeder