“Lækker mad til prisen”

Blueberries Restaurant and Bar
Velegnet til: Store grupper, Særlige lejligheder, Familier med børn, Forretningsmøder, Lokalt køkken, Romantisk
Spisemuligheder: Aftensmad, Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 27. juli 2018 fra mobile enheder

Lækker mad til prisen. Det hele smagte udemærket og især desserten var god. Betjeningen var også helt i top :-)

Dato for besøg: juli 2018
Tak, xBenedicte

Anmeldt 5. april 2018 fra mobile enheder

Det bedste mad og bedste betjening, min kæreste og jeg fik i ayia Napa. Man får meget for pengene!

Dato for besøg: april 2018
1  Tak, Mette R
Anmeldt 20. september 2017 fra mobile enheder

Helt fantastisk sted. Udefra ser det ikke ud af noget, men det bliver noget helt andet når maden kommer. Jeg vil især anbefale stifado med valgfrit tilbehør. Betjeningen er sød, venlig og med lidt kærlige drillerier.

Dato for besøg: september 2017
Tak, michellabust
Anmeldt 29. april 2017

Fantastisk mad, det bedste mad vi fik hele ugen. Derfor flere besøg her. Der er smag i déres retter, kanon service, super hyggeligt sted.
Restauranten ligger midt i centrum, dog op af en sidegade. Der er dejligt roligt omkring restauranten, hvor man kan nyde deres mad udendørs.
Populær dessert, var deres Chocolate Lava Cake - den skal prøves. :)
Helt klart et besøg værd!

Dato for besøg: april 2017
Tak, Camilla L
Anmeldt 22. september 2016

Denne restaurant ligger gemt væk. Det er ikke en man lige finder, med mindre man leder efter den. Der er ikke meget andet i gaden end denne. Men lad dig ikke narre, det er super lækkert mad og super hyggelig og personlig betjening. Dejlig velkomst og vi blev kræset om, fra vi kom til vi gik. Denne restaurant SKAL besøges.
Vi fik stifado som var ultra lækker.

Dato for besøg: september 2016
1  Tak, michellabust

Rejsende, der kiggede på Blueberries Restaurant and Bar, kiggede også på

Ayia Napa, Famagusta District

Ayia Napa, Famagusta District

Har du været i Blueberries Restaurant and Bar? Fortæl om dine oplevelser!