“Første gang super godt anden gang en skuffelse”
Anmeldelse af Tequila Mexican Garden

Tequila Mexican Garden
nr. 52 af 227 Restauranter i Ayia Napa
Køkkener: Mexicansk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 5. september 2017

Første gang super godt anden gang en skuffelse. Der var stor forskel på hvem der servicerede en og hvor i restauranten man sad. Maden var også bedst den første gang.

Tak, HSB8

Anmeldt 13. april 2017 fra mobile enheder

Ganske udemærket mad. Fin betjening.
Vi blev mætte, og det var det. Ikke nogen gourmetoplevelse.
Selve restauranten er rimeligt gennemført i konceptet

Tak, Rumhesten
Anmeldt 12. august 2016 fra mobile enheder

Rigtig hyggeligt og billigt mexikansk restaurant. Det er ikke gourmet mad men kvaliteten er høj og priserne lave. Vi fik alle en Strawberry Margerita gratis da vi betalte regningen. Vi kommer igen !

Tak, Uffe C
Anmeldt 11. august 2016 fra mobile enheder

Store portioner, hvor der ikke er sparet på noget. Selvom vi delte en forret kunne vi ikke spise hver vores hovedret op. Der var masser af god musik og et smukt par underholdt med dans. Generelt en hyggelig aften.

Tak, MishaG94
Anmeldt 12. juli 2016

Det var virkelig en skøn oplevelse at være på denne restaurant! Det var virkelig gennemført med det meksikanske tema. Virkelig god mad og drinks.

Tak, Rikke K

Rejsende, der kiggede på Tequila Mexican Garden, kiggede også på

Paralimni, Famagusta District
Ayia Napa, Famagusta District

Har du været i Tequila Mexican Garden? Fortæl om dine oplevelser!