“Ok, men ikke mere end det”

Tequila Mexican Restaurant & Bar
nr. 51 af 197 Restauranter i Ayia Napa
Køkkener: Mexicansk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 6. juli 2016 fra mobile enheder

Stemningen var fin, men maden i bedste fald middelmådig. Ikke et sted jeg vil besøge igen, det er der for mange andre gode restauranter til.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Søren S

Anmeldt 16. maj 2016

Er man til mexikansk mad kan Tequila Mexican Garden varmt anbefales! Vi har spist der 4 gange - både Fajita, Enchilada, Burritos og Nacho's kan varmt anbefales! Derudover har restauranten et fantastisk sødt personale der gør alt for at man føler sig velkommen.

Dato for besøg: maj 2016
Tak, Oscar_Nielsen
Anmeldt 6. maj 2016

Hyggeligt sted med en god og gennemført mexicansk stemning, og god mad og imødekommende og smilende personale.

Dato for besøg: april 2016
Tak, AnitaDahl
Anmeldt 19. august 2015 fra mobile enheder

Vi synes der skulle ske noget andet, så vi valgte at spise mexicansk . Hold nu op. Søde, venlige, fis og ballade tjenere. Det er helt klart et besøg værd. Vi gik grinende derfra.
Maden var i top klasse. Hurtig til at komme med maden. Slutter af med en gratis drinks. Super super godt.

Dato for besøg: august 2015
Tak, Z992GCtinas
Anmeldt 12. august 2015 fra mobile enheder

God mad og stemning. Helt sikkert et besøg værd. Maden var veltilberedt og blev hurtigt serveret. Ægte mexicansk madlavning.

Dato for besøg: august 2015
1  Tak, Peter L

Rejsende, der kiggede på Tequila Mexican Restaurant & Bar, kiggede også på

Ayia Napa, Famagusta District

Har du været i Tequila Mexican Restaurant & Bar? Fortæl om dine oplevelser!