“Super service”

Davinci Napiana
nr. 14 af 192 Restauranter i Ayia Napa
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer

Vi havde en super oplevelse med lækker pizza og seafood på dette sted, servicen var helt i top og vi fik endda en flaske hvidvin med hjem som tak.

Dato for besøg: september 2020
Tak, 194tommyn

Anmeldt 20. juli 2020

virkelig godt italiensk mad som er helt noget for sig selv.
Fik prøvet lidt af det hele og lige meget hvad, så overraskede de os. Mad, service, drinks, kage og kaffe var virkelig bare top klasse!!
Man ville snyde sig selv hvis man ikke besøgte denne restuarent her i Ayia Napa!

Tak, 388mathiasl
Anmeldt 19. juli 2020

En fantastisk restaurant med veltilberedt mad, hyggelig atmosfære og et meget serviceminded personale. Jeg kan kun varmt anbefale Da Vinci restaurant.

Tak, 793hellek
Anmeldt 20. oktober 2019 fra mobile enheder

Virkelig lækker mad, især deres pizzaer. Servicen er i top og stedet er så hyggeligt. Ofrer gerne lidt ekstra for at komme der fremfor andre steder

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, 146rikke
Anmeldt 14. oktober 2019 fra mobile enheder

Wow virkelig en perle i Ayia Napa. Vi har spist her tre gange nu og hver gang en udsøgt fornøjelse.
De smilende og glade tjenere, som yder top service. Vi er vilde med dem!
Maden er super lækker og meget smagfuld. Dette er en restaurant vi altid vil komme tilbage til.
Vi kan anbefale pastaretterne, forretter / anti pasti og pizza. Prøv det!!

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, bosa81

Rejsende, der kiggede på Davinci Napiana, kiggede også på

Ayia Napa, Famagusta District

Har du været i Davinci Napiana? Fortæl om dine oplevelser!