Overrasket

HenrikDyndegaard
Vejby, Danmark
fra mobile enheder
Imponerende stort byggeri.

Hitlers kæmpemæssige feriehotel på Rygen er et besøg værd. 5 km. langt langs den dejligste... læs mere

Anmeldt d. 20. juli 2018
PSH58
Faaborg, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 22. oktober 2019 fra mobile enheder

Vi har været ved Prora de sidste 2 år og det har være fantastisk at se den udvikling det stor byggekompleks har taget på denne tid. Nu er næste 5 km bygninger renoveret. Tror kun det er i Tyskland man har resurserne til sådan et stort projekt!

Dato for oplevelse: oktober 2019
Tak, Henrik M
Anmeldt d. 18. oktober 2019

interessant byggeri både før og efter, dog mener vi at det var lidt forherligedet fra tiden, i krigen, manglede lidt mere historie om de forbrydelser der blev begået. solen skinnede lidt for meget om historien.

Dato for oplevelse: oktober 2019
Tak, danakolding
Anmeldt d. 22. august 2019 fra mobile enheder

Fint sted at besøge. Bygningen historie er spændende og i dag indrettet dels som ungdomsherberg, luksuslejligheder og en del tomme bygninger der vist bare venter på en investor. Skønt område

Dato for oplevelse: august 2019
1  Tak, HenrikDyndegaard
Anmeldt d. 9. august 2019 fra mobile enheder

Selve bygningerne er på vej til at være renoveret. Men man får stadig et indtryk af projektets størrelse. Dejlig strand gør at man evt kan tage en badetur.

Dato for oplevelse: august 2019
1  Tak, NielsM
Anmeldt d. 20. juli 2018 fra mobile enheder

Hitlers kæmpemæssige feriehotel på Rygen er et besøg værd. 5 km. langt langs den dejligste badestrand.
En stor del er ved at blive ombygget til ferielejligheder, 64 kvm til 289.000 euro, men der er også et kæmpe museum om bla. Kfd og DDR systemets militær og brug af hotellet. Udstillingen er kæmpe stor og på 5 etager.
Et midt når man besøger Rygen

Dato for oplevelse: juli 2018
4  Tak, PSH58